Filtr DPF 8200890464

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8200890464 pasujący przykładowo do Renault MASTER II platforma / podwozie (ED/HD/UD) z silnikiem 2.5 dCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11106

Filtr cząstek stałych 8200890464

Filtr cząstek stałych 8200890464 - pierwsze sygnały zabrudzonego DPF

Temat filtra cząstek stałych i objawów zapchanego DPF lub FAP jest powszechnie znany przez posiadaczy pojazdów z silnikiem Diesla. Chodzi o to, aby nie dopuszczać do sytuacji, w której zlekceważysz zanieczyszczony DPF lub objawy, które mogłyby wystąpić.
Zatem, kiedy już dojdzie do potencjalnego uszkodzonego filtra DPF, objawić się to może na przykład:
• znacznym zmniejszeniem mocy pracy silnika;
• płynność jazdy nie jest już możliwa;
• podczas przyspieszania, możesz mieć wrażenia „szarpania” silnikiem;
• z rury wydechowej auta wydostają się gęste kłęby dymu;
• dodatkowo problemy z turbosprężarką, silnikiem oraz innymi elementami współpracującymi z filtrem DPF.

Oczywiście objawów może być jeszcze więcej, dlatego nie można się sugerować tym, że akurat u Ciebie któryś z nich wystąpi. Obserwuj pojazd oraz zadbaj o filtr cząstek stałych, który posiadasz.
Ważne jest, aby od czasu do czasu zregenerować DPF w serwisie, ponieważ tylko wtedy możesz mieć pewność, że efekt będzie naprawdę zadowalający, a przy okazji będziesz miał świadomość, że wykonają ją doświadczeni pracownicy, więc nie dojdzie do uszkodzenia DPF. Poza tym mycie filtra w specjalnej pralce jest metodą w pełni bezpieczną, a warto się nią bliżej zainteresować, gdyż tylko ona udrożni DPF nie tylko z sadzy, ale i popiołu.

Filtr cząstek stałych 8200890464

DPF 8200890464 - co powinieneś zrobić, gdy wyświetli Ci się kontrolka filtra cząstek stałych?

Przede wszystkim, jeśli wystąpi u Ciebie taka sytuacja, to zastanów się, kiedy ostatnim razem regenerowałeś DPF i co najważniejsze – wykonaj ją teraz! Jeśli będziesz miał z tym problem, to lepiej zgłoś się do serwisu, ponieważ zostanie przeanalizowany stan filtra i odnajdziemy przyczynę Twoich kłopotów z DPF albo i z innym podzespołem.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtry cząstek stałych (DPF) w samochodach z silnikiem diesel mogą się zabrudzić z powodu zanieczyszczeń zawartych w spalinach. Objawy zabrudzonego DPF mogą obejmować: Słabsze osiągi silnika Wzrost zużycia paliwa Większą emisję szkodliwych spalin do otoczenia Wzrost temperatury silnika Pojawienie się komunikatu o konieczności regeneracji filtra Częstsze występowanie błędu w systemie filtra cząstek stałych. Jeśli zauważysz te objawy, powinieneś skontaktować się z warsztatem samochodowym, który pomoże Ci oczyścić lub wymienić filtr.

Popularne wpisy

9 lutego 2022

Jak jeździć dieslem, żeby nie zapchać DPF?

Zakłada się, że filtr cząstek stałych może wytrzymać przy odpowiedniej eksploatacji nawet do ponad 200 tysięcy przejechanych kilometrów. Nie oznacza to jednak, że do tego czasu jesteś zwolniony z dbania o podzespół, ponieważ nadal co jakiś czas wymagana jest samoregeneracja DPF w postaci wypalania ...