Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 850324 pasujący przykładowo do Opel CORSA D Van (S07) z silnikiem 1.3 CDTI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11169
Filtr cząstek stałych 850324 | Regeneracja DPF – warunek konieczny
Kierowcy pojazdów z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtr cząstek stałych DPF/FAP muszą pamiętać o właściwej eksploatacji, aby nie spowodować zbyt szybkiego uszkodzenia DPF. Pierwsze filtry cząstek stałych były wmontowywane w pojazdach ciężarowych, natomiast odkąd weszła w życie ustanowiona przez rząd norma EURO IV w 2006 roku, to DPF stał się już bezsprzecznie obowiązkowym wyposażeniem każdego pojazdu, który został wyprodukowany właśnie po tym roku. Prędzej czy później będzie zmuszony wykonać regenerację DPF, aby przywrócić mu parametry i drożność. Pamiętaj jednak, aby podejść do tego odpowiedzialnie i nie stosować samodzielnie żrących preparatów, chociażby wykonując na własną rękę czyszczenie DPF Kretem.
DPF 850324 | Czyszczenie DPF bez demontażu – czym?
Otóż wybierając sposób, który nie wymaga wyciągnięcia filtra DPF w układu wydechowego, a tylko zaaplikowanie preparatu do czyszczenia DPF z jednej strony jest prosty, ale czy taki skuteczny? Nie do końca. Jeśli wybierzesz preparat typu Domestos albo Vanish, to są to silnie żrące środki, które mogą uszkodzić wkład filtra DPF, dlatego nie ryzykuj i zaufaj naszemu serwisowi. Regeneracja filtra cząstek stałych musi przebiegać w bezpieczny sposób i pod okiem doświadczonych osób.
Popularne wpisy
Po czym poznać, że DPF jest zapchany? Typowe objawy niedrożnego filtra
Kierowcy, którzy poruszają się na co dzień pojazdami z silnikami wysokoprężnymi, obawiają się najczęstszej usterki filtra cząstek stałych, jaką jest zapchanie DPF. Wiele pojazdów posiada kontrolkę DPF, która migając in ...
Czy katalizator wycisza wydech?
Zastanawiając się nad odpowiedzią na pytanie, czy katalizator wycisza wydech, podjęliśmy poszukiwania, by jak najbardziej wyczerpać temat i obalić ten mit. ...
Komentarze