Subpage photo

Filtr DPF 8603375

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.71

W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 8603375!


CENA
od: 290 zł

Filtr DPF 8603375
Filtr DPF 8603375

Oferujemy:

→ sprzedaż fabrycznie nowego filtra DPF;
→ czyszczenie zabrudzonego filtra DPF metodą hydrodynamiczną.

Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia.

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 8603375 pasujący przykładowo do Volvo C30 (533) z silnikiem 2.0 D możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• BM11006



Filtr cząstek stałych 8603375 | Czyszczenie DPF to podstawa
 

Filtr cząstek stałych 8603375 | Czyszczenie DPF to podstawa!
Filtr cząstek stałych 8603375 | Czyszczenie DPF to podstawa!

Aby móc swobodnie poruszać się pojazdem lub maszyną, która ma uprawnienia do ruchu drogowego, należy przestrzegać pewnych zasad, które dotyczą zasady działania filtra cząstek stałych odpowiadającego za zmniejszenie emitowania szkodliwych związków chemicznych do otoczenia. Niestety, ale bez tak podstawowej wiedzy możesz zagrozić sobie oraz swojemu pojazdowi. DPF bądź FAP – zależy jakiej marki masz pojazd, ma tendencję do zapychania się osadami, które gromadzą się po pewnym czasie użytkowania. Naszym zadaniem jest baczne kontrolowanie stanu filtra DPF/FAP, bo na przykład może zdarzyć się sytuacja, gdzie wyświetli Ci się na desce rozdzielczej pojazdu komunikat filtra cząstek stałych informujący Cię o zbyt dużym jego zanieczyszczeniu i to będzie ten moment, w którym należy niezwłocznie podjąć się próby wypalenia sadzy.
Wypalanie DPF nie jest czynnością skomplikowaną, ale pamiętaj, że jest ona podstawą, aby w pierwszej kolejności oczyścić filtr. Możesz je wykonać w trasie, kiedy zaplanowałeś sobie dłuższą podróż albo na postoju (zwróć uwagę na miejsce, gdzie parkujesz pojazd, zanim zainicjujesz wypalanie).
Jeśli wykonasz całą procedurę, a mimo to nadal DPF będzie się zapychał i będziesz otrzymywać niepokojące sygnały oraz sterownik silnika będzie domagał się ponownie regeneracji, to w takiej sytuacji od razu skontaktuj się z ASO, ponieważ tam zostanie najpierw zdiagnozowany stan filtra DPF/FAP, a dopiero później zostaną podjęte odpowiednie kroki do regeneracji (jeśli nie będzie żadnych do tego przeciwwskazań i okaże się, że problem tkwi w filtrze cząstek stałych).


DPF 8603375 | Czyszczenie filtrów DPF – czy naprawdę pomaga?

Zastanawiasz się, czy faktycznie po wykonaniu czyszczenia DPF/FAP zobaczysz tego efekty? Niepotrzebnie, dlatego, że możemy Ci zagwarantować, że Twój DPF odżyje, a jazda z „nowym” DPF-em będzie bardzo wygodna. Poza tym koszt takowej usługi jest bardzo mały, a wynik przeprowadzonej regeneracji będzie się utrzymywał przez długi czas.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane

24 września 2021

Zastąpienie katalizatora

Katalizator spełnia swoją określoną funkcję i nie jest możliwe...

23 września 2021

Ile trwa wymiana katalizatora?

Nie możemy podać konkretnego czasu wymiany katalizatora, ponieważ...

22 września 2021

Czy brak katalizatora to wada ukryta?

Sam w sobie brak katalizatora nie jest wadą ukrytą. Dopiero...

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer