Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064900183 do przykładowych modeli Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus, Mercedes SPRINTER 3-t Autobus, Mercedes SPRINTER 4,6-t Furgon, Mercedes SPRINTER 5-t Furgon z silnikami 310 CDI, 210 CDI, 416 CDI, 510 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1169
Filtr cząstek stałych 906.490.0183 | Jak pozbyć się zabrudzeń?
Nie podlega żadnym wątpliwościom, że filtr cząstek stałych posiada tendencje do zapychania się zanieczyszczeniami, które kiedyś wydostawały się do powietrza w zatrważającej ilości. Warto wspomnieć, że skład cząstek stałych ma właściwości trujące oraz rakotwórcze. Te informacje doprowadziły do podjęcia decyzji wprowadzenia dyrektywy dotyczącej spełnienia norm czystości spalin przez pojazdy. To pozwoliło w bardzo dużym stopniu zminimalizować zatruwanie naszego środowiska. Jednakże jest pewne, ale… Otóż eksploatacja pojazdów z Dieslem nie jest tak prosta, jak poruszanie się pojazdem z benzyną (chociaż w tym przypadku można w niektórych pojazdach znaleźć filtr cząstek stałych) czy na gaz. Filtr DPF wymaga po pewnym czasie regeneracji, aby mógł oczyścić się z zalegającej sadzy.
W naszym serwisie regeneracja DPF przebiega w bardzo bezpieczny sposób, a trwa ona nie dłużej niż jeden dzień roboczy. My podejmujemy się oczyszczania DPF metodą hydrodynamiczną, czyli taką, która za pomocą wody i wysokiego ciśnienia usuwa wszelkie znajdujące się wewnątrz filtra DPF zanieczyszczenia. Jeżeli borykacie się z zapchanym DPF nie tylko sadzą, a także popiołem i zastanawiacie się, jak usunąć popiół z DPF – to właśnie ta metoda pozwoli w pełni udrożnić kanaliki filtra. Regeneracji filtra cząstek stałych nie wykonuje się wyłącznie w serwisie, ponieważ możemy ją wykonać także samodzielnie. Bądźcie pewni, że jeśli nadejdzie czas wypalania filtra DPF, to wasz pojazd da o tym znać. Takie wypalanie DPF możecie wykonać podczas jazdy (jeśli umożliwiają to warunki) albo na postoju. Jeżeli nie możesz wyjechać na autostradę lub w inne miejsce, na którym masz możliwość podwyższenia prędkości pojazdu, to jest oczywiście pewne, że wypalanie odbędzie się na postoju. Pamiętajcie, że w takim przypadku pojazd nie powinien być w miejscu zamkniętym. Jak wygląda cała procedura? Proces wypalania musi chwilę potrwać, czasami 20 minut, a czasami nawet 30 min. Ważne, aby nie wyłączać silnika w trakcie! Podtrzymanie podwyższonych obrotów pozwoli osiągnąć odpowiednio wysoką temperaturę spalin, która umożliwi dopalenie sadzy. Czyszczenie DPF prędzej czy później będzie musiało odbyć się w serwisie, gdyż po procesach wypalania sadzy powstaje przecież popiół, który głównie odpowiada za zużycie filtra DPF, dlatego trzeba go usunąć innym, bardziej efektywnym sposobem.
Jak wyczyścić DPF domowym sposobem | DPF 9064900183
Aby zaoszczędzić pieniądze, niektórzy podejmują się wszelkich sposobów na samodzielne oczyszczanie zapchanego DPF preparatami takimi jak: K2 DPF Cleaner, zmywacz do DPF Forch, Wurth, Berner DPF/FAP, Liqui Moly itp. Aplikując te środki, damy radę chwilowo oczyścić filtr cząstek stałych, jednak możecie się spodziewać, że niedługo znowu będziecie musieli go przeczyścić. Środki te nie sprawią, że pozbędziecie się na zawsze sadzy oraz popiołu.
Jeśli masz zapchany DPF i chcesz go oczyścić, zadzwoń do naszego serwisu!
Popularne wpisy
Wypalanie DPF co 150 km
Tak wcześnie pojawiająca się informacja o wypalaniu po przejechaniu raptem 150 kilometrów nie wróży niczego dobrego, ponieważ ...
Filtr DPF 174025
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają: → homologację; → spełniają normy EURO Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje. ...
Komentarze