Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064900992 do przykładowych modeli Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus (906), Mercedes SPRINTER 3,5-t Furgon (906) z silnikami 311 CDI, 318 CDI, 315 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11016;
• JMJ 1060.
Filtr cząstek stałych 9064900992 | Regeneracja pasywna
Aby filtr cząstek stałych pracował dobrze w Twoim pojeździe, musisz pamiętać o jego regeneracji, gdyż złą stroną posiadania tego podzespołu w układzie wydechowym jest jego ogromna tendencja do zapychania się zanieczyszczeniami. W cząstkach stałych, które wyłapuje filtr DPF i zmniejsza ilość wydostawania się ich do środowiska, znajdują się szkodliwe dla naszej ekologii i zdrowia związki chemiczne, takie jak: tlenki metalu, tlenki azotu, węglowodory, siarczany itp.
Chcesz mieć sprawny filtr cząstek stałych? Przepalaj go, jak tylko się tego będzie domagał.
Filtr cząstek stałych okazał się niezbędnym elementem wyposażenia pojazdów dokładnie po 2006 roku. Co prawda już w latach 90 producenci próbowali montować DPF (głównie w pojazdach ciężarowych), w samochodach osobowych pierwsza próba rozpoczęła się w 1996 roku. Nie było to wtedy tak popularne, jak po 2006 roku.
Mając świadomość, że filtr DPF z biegiem czasu się zapycha, należy raz na jakiś czas wykonać jego oczyszczanie. Najlepiej byłoby zrobić to w serwisie, ponieważ będzie to usługa efektywniejsza. Filtr DPF pod okiem specjalisty umieszcza się w maszynie, w której dochodzi do jego oczyszczania z zalegającej sadzy i popiołu.
Po przeprowadzeniu regeneracji DPF czy też wymianie na nowy podzespół należy pamiętać o inicjalizacji filtra cząstek stałych. Inicjalizacja jest to nic innego, jak ponowne zaprogramowanie zregenerowanego bądź zupełnie nowego filtra DPF, aby sterownik silnika został poinformowany o wprowadzeniu nowych wartości. Musi to zostać zrobione, ponieważ sterownik bazowałby na starych parametrach i w ten sposób zaniechałby prawidłowe działanie obecnego DPF.
Mój pojazd domaga się wypalenia filtra cząstek stałych 9064900992 – Jak wypalić DPF podczas jazdy?
Jeżeli chodzi o regenerację filtra cząstek stałych, to może ono zostać wykonane przez nas i tego powinniśmy się trzymać w pierwszej kolejności. Najlepszą do tego metodą jest wypalanie podczas jazdy, czyli regeneracja pasywna. Dzięki temu Kierowca podczas jazdy może podwyższyć prędkość jazdy (np. na autostradzie) oraz obroty, utrzymać je przez około 20 minut, co pozwoli spalinom osiągnąć wysoką temperaturę (nawet 600 stopni C), aby mogła wypalić zalegającą w filtrze sadzę. Metoda ta jest bezpieczniejsza od wypalania postojowego, ponieważ nie obciąża silnika.
Czujesz, że DPF w Twoim pojeździe nie funkcjonuje, jak dotychczas – nie zastanawiaj się dłużej, aby nie doprowadzić do innych usterek.
Popularne wpisy
Co to jest DPF w dieslu?
Co to jest DPF w dieslu? DPF, a raczej filtr cząstek stałych, jest to element, który „zadomowił” się już na stałe w układzie wydechowym pojazdów z silnikiem wysokoprężnym, a jego zadaniem jest ...
Czym można zastąpić filtr DPF?
Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zastąpienie starego filtra cząstek stałych nowym. Podzespół ten jest bardzo ważnym elementem w samochodzie, ponieważ ma on za zadanie zredukować ilość szkodliwych związków chemicznych, znajdujących się w spalinach ...
Komentarze