Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064901192 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus (906) z silnikiem 315 CDI możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11016;
• JMJ 1060.
Filtr cząstek stałych 9064901192 | Samoregeneracja DPF – kiedy?
Planujesz dłuższą podróż i wiesz, że Twój DPF powinien się oczyścić? Będąc w trasie, masz do tego świetną okazję, aby przeprowadzić regenerację pasywną, czyli krótko mówiąc: wypalanie DPF podczas jazdy. Takie oczyszczanie filtra DPF pozwoli usunąć z niego sadzę. Regeneracja pasywna nie jest jedyną możliwością dokonania regeneracji, zatem wyprzedzając pytanie: „Jak wypalić DPF w moim pojeździe” – odpowiadamy, że możesz także wykonać regenerację aktywną. Wypalanie postojowe nie jest do końca preferowane, gdyż metoda ta obciąża silnik. Dodatkowa dawka oleju napędowego podawana przez sterownik silnika może po jakimś czasie rozcieńczyć olej silnikowy, a w efekcie doprowadzić do zatarcia jednostki napędowej. Co mówi nam kontrolka wypalania DPF? Kontrolka wypalania filtra DPF informuje nas o czasie wykonania procesu wypalania, aby pozbyć się zanieczyszczeń. Pamiętaj, że z czasem to już nie wystarczy, gdyż w filtrze nie gromadzi się tylko sadza, ale również popiół. Z racji tego, że popiół jest niepalny, musi zostać usunięty w bardziej mechaniczny i dokładny sposób. Dlatego też chcemy polecić wam najlepszą według naszej opinii metodę mycia wodnego pod wysokim ciśnieniem, które właśnie ułatwi wyczyszczenie wkładu DPF z różnorakich zanieczyszczeń.
DPF 9064901192 | Jak wygląda kontrolka filtra cząstek stałych DPF, która może się u Ciebie wyświetlić?
W Twoim pojedzie może wyświetlić się kontrolka koloru żółtego lub pomarańczowego, a dla Ciebie będzie to znak, że Twój DPF jest zapchany i czas go wypalić.
Popularne wpisy
Zapchany katalizator - co zrobić?
Jest to częste zapytanie kierowców w momencie, gdy ich podzespół odmawia współpracy. Jak można się domyśleć, filtry należą do grupy podzespołów szczególnie narażonych na awarię. ...
Filtr DPF CC11-5H250-DA
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF CC11-5H250-DA! ...
Komentarze