Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064901581 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus (906) z silnikiem 315 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1111
Filtr cząstek stałych 9064901581 | Wymuszone wypalanie DPF
Filtr cząstek stałych, aby mógł się oczyścić z zalegających w nim zanieczyszczeń, musi się wypalić, a procedura wypalania DPF może zostać wykonana przez Ciebie na dwa sposoby. Chodzi o:
• wypalanie postojowe sadzy;
• wypalanie w trasie, które jest najbezpieczniejsze dla silnika.
Jest to nieuniknione, ponieważ pojazd nie może poruszać się po ulicach z zanieczyszczonym filtrem cząstek stałych. Z czasem sama regeneracja DPF przeprowadzana przez nas nie będzie efektywna, gdyż w wyniku wypalania sadzy, powstaje trudny do usunięcia popiół.
Jeśli zastanawiasz się, jak wymusić wypalanie filtra DPF, to wiedz, że nie jest ono skomplikowane, bo tak jak zostało to napisane wcześniej, możesz je wykonać podczas jazdy albo gdy masz zaparkowany pojazd. Od Ciebie zależy, jaki sposób wybierzesz, a także warunki, czy pozwalają Ci dopalić sadzę podczas dłuższej podróży, czy wręcz przeciwnie.
To, co na pewno jest zabronione, to wyłączenie silnika w czasie wypalania DPF.
Decydujesz się na wypalanie postojowe? Licz się z tym, że musisz zatrzymać pojazd w miejscu niezabudowanym, podnieść obroty i utrzymać je przez 15 do 20 minut. Dodatkowa dawka paliwa podniesie temperaturę spalin, która pozwoli całkowicie wypalić sadzę.
Jeżeli jednak masz możliwość przeprowadzenia regeneracji pasywnej, to tak samo, jak na postoju – podnieś i utrzymaj obroty, oprócz tego zwiększ prędkość i utrzymaj taki stan również do 20 minut. Spaliny osiągną dzięki temu bardzo wysoką temperaturę, a w efekcie zostanie spalona sadza.
DPF 9064901581 | Częste wypalanie DPF - przyczyny
Jeśli borykasz się z takim problemem, być może Twój filtr cząstek stałych stracił już swoją funkcję przez wieloletnie użytkowanie bądź jest po prostu zapchany i należy go oczyścić. Czasami może być to także spowodowane usterkami innych podzespołów, dlatego najlepiej udać się do serwisu, by ten problem zweryfikować. Na pewno nie możesz tego zbagatelizować, a zregenerować filtr DPF możesz właśnie u nas.
Popularne wpisy
Czy filtr DPF jest obowiązkowy? – Przekonaj się, co mówi prawo!
Posiadane filtra cząstek stałych jest bezwzględnie obowiązkowe. ...
Jak poprawnie wyciąć DPF?
W profesjonalnym warsztacie samochodowym albo wycina się filtr cząstek stałych z układu wydechowego i wprowadza zmiany w oprogramowaniu sterownika jednostki napędowej, albo programowo wyłącza się pracę podzespołu, a także ...
Komentarze