Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego autokaru albo samochodu dostawczego!
Filtr DPF o numerze 9064901592 możesz znaleźć także pod numerami zamiennymi:
• BM11016
• JMJ 1060
Filtr cząstek stałych o numerze 9064901592 | Regeneracja
Filtr cząstek stałych 9064901592 pasuje do autokarów, samochodów dostawczych marki Mercedes – Benz.
Przykładowe modele:
• Mercedes – Benz Sprinter 3,5-t Autobus (906) o silniku 311 CDI;
• Mercedes – Benz Sprinter 3,5-t Furgon (906) silnik 309 CDI;
• Mercedes – Benz Sprinter 3,5-t o platformie / podwoziu (906) z silnikiem 311 CDI;
Po wielu latach eksploatacji pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, które posiadają w swoim wyposażeniu dodatkowy element zwany filtrem cząstek stałych, jest nieuniknione, aby oddać go na regenerację. Jest to potrzebne, po to, aby nasz pojazd działał bez zarzutów i w stu procentach spełniał obowiązujące normy czystości spalin.
Najbardziej polecaną i najbezpieczniejszą metodą oczyszczania filtra cząstek stałych jest mycie wodne pod bardzo wysokim ciśnieniem. Dzięki temu filtr DPF zostanie oczyszczony z zalegającej sadzy oraz popiołu, odzyska w pełni drożność kanalików, silnik będzie płynnie pracował, a także nasza atmosfera nie będzie narażona na zanieczyszczenia.
Wkład filtra DPF jest bardzo delikatny, a zbudowany jest z kordierytu bądź węglika krzemu. Nie zalecamy regenerować go w piecu indukcyjnym, ponieważ zbyt wysoka temperatura może przepalić wkład filtra. Proszę pamiętać, że uszkodzony mechanicznie (np. pęknięty DPF) lub naruszona powłokowa filtra DPF nie może zostać poddany regeneracji.
Jaka jest za regenerację filtra DPF cena? Cena za wykonanie usługi oczyszczania filtra DPF jest stała i nie zmienia się. Oczywiście trzeba mieć na względzie, że cena czyszczenia DPF w samochodach osobowych oraz pojazdów do 3,5 tony jest inna niż np. w samochodach ciężarowych. Żeby poznać dokładniejsze informacje na ten temat, najlepiej bezpośrednio zwrócić się do serwisu.
Wiemy, że są też tacy, którzy własnymi sposobami próbują oczyścić DPF preparatami typu: Karcher, Kret, a nawet Domestos. Czy to się sprawdzi? Możliwe, ale uwierzcie – nie na długo. Eksperymentowanie z silnie żrącymi środkami może prędzej uszkodzić filtr cząstek stałych, a nie go dokładnie oczyścić. Najrozsądniejsze jest udać się z zatkanym filtrem DPF do serwisu, w którym zostanie on dokładnie oczyszczony.
Jakie są pierwsze objawy zapchanego filtra DPF w pojazdach?
Prawdą jest, że w każdym pojeździe te objawy będą inne. Wypiszemy poniżej takie, które są najczęściej przez Kierowców zaobserwowane. Są to między innymi:
• zauważalne przez Użytkowników zmniejszenie mocy silnika;
• kilkukrotnie większy pobór oleju napędowego;
• wyświetlanie się na desce rozdzielczej kontrolek (od filtra DPF oraz silnika z informacją „check engine”);
• problem z innym podzespołem, czyli turbosprężarką;
• możliwa niesprawność świec żarowych;
• pojazd może wejść w tryb awaryjny (pojawiają się kody błędów);
• w najgorszym wypadku może dojść do zatarcia silnika.
Nie bagatelizuj problemu, zgłoś się do zaufanego serwisu!
Popularne wpisy
Czy użytkowanie pojazdu głównie w trybie krótkich tras może skrócić okres eksploatacji filtrów cząstek stałych?
Tak, użytkowanie pojazdu głównie na krótkich trasach może skrócić okres eksploatacji filtrów cząstek stałych. ...
Kiedy nie warto regenerować filtra cząstek stałych? Poznaj prawdę!
Nie ma sensu regenerować filtra cząstek stałych, jeśli jest on mechanicznie uszkodzony. Efekty nie byłyby zauważalne lub utrzymałyby się krótki czas. ...
Komentarze