Filtr DPF 9064901981

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Regeneracja filtrów DPF, FAP, KAT – serwis

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF 9064901981

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF 9064901981 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Furgon z silnikiem 309 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1111

Filtr cząstek stałych 9064901981 | Eksploatacja pojazdów

Od wielu już lat pojazdy z silnikami wysokoprężnymi, które mają obowiązkowo umieszczony filtr cząstek stałych, stały się zmorą większości ich użytkowników. Aktualnie pojazdy z Dieslem często ulegają awariom, więc można stwierdzić, że koszty utrzymania takiego pojazdu są naprawdę duże. Filtr DPF został ulokowany w układzie wydechowym w celu zadbania o środowisko i nasze zdrowie. Pomysł ten oczywiście się sprawdził, ale inżynierowie nie wzięli pod uwagę, jak ciężko będzie eksploatować taki samochód, zwłaszcza w mieście.
Naszym zadaniem, jako posiadaczy aut z Dieslem, jest wypalanie filtra DPF, aby pozbyć się sadzy. W nowszych samochodach Kierowcy są informowani o stanie zapełnienia filtra sadzą odpowiadającą za filtr cząstek stałych kontrolkę. Oczywiście zalegająca we wnętrzu filtra DPF sadza może zostać wypalona poprzez regenerację aktywną lub pasywną. Jeśli masz warunki na przeprowadzenie regeneracji pasywnej – wykonaj ją, gdyż jest ona o wiele bardziej polecana niż wypalanie postojowe, które znów mocno obciąża silnik.

Kwestia filtra cząstek stałych i czyszczenia tego podzespołu jest dość powszechna w internecie. Możecie uzyskać wiele informacji na temat oczyszczania filtra DPF, czy to takiego, które wykonuje się w serwisie, czy też domowymi sposobami. My od razu chcemy wam odradzić pomysł czyszczenia filtra cząstek stałych samodzielnie, ponieważ prędzej dojdzie do jego uszkodzenia, niż przyniesie widoczne efekty.
Posiadasz zatkany filtr DPF w swoim pojeździe? Wypal jego zawartość, a jeśli to nie poskutkuje, zawieź go do naszego serwisu. Nasi pracownicy zajmą się nim i jeśli będzie możliwość oczyszczenia wkładu filtra DPF, zrobią je.

Filtr DPF

DPF 9064901981 | Jaka jest dopuszczalna zawartość sadzy w DPF?

Zakłada się, że sadza nie powinna przekraczać więcej niż 6 gram na litr paliwa. Jednak wszystko tak naprawdę zależy od marki pojazdu i od indywidualnych porad producenta pojazdów. Jeśli aktualnie jesteś zainteresowany stanem filtra cząstek stałych, przyjedź do serwisu, w którym zostanie to zweryfikowane. Pamiętaj, że w większym stopniu za zatkanie filtra DPF odpowiada popiół, który powstaje po wypalaniu sadzy, a jego jesteśmy w stanie usunąć za pomocą mycia filtra cząstek stałych wodą pod wysokim ciśnieniem. Metoda ta jest uznawana za najbardziej skuteczną i bezpieczną pod względem oczyszczania filtra DPF z sadzy i popiołu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Hubert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Eksploatacja pojazdu z filtrem DPF (Filtrem cząstek stałych) wymaga odpowiedniego korzystania z pojazdu, aby utrzymać jego wydajność. Oto kilka wskazówek dotyczących eksploatacji pojazdu Mercedes SPRINTER 3,5-t Furgon 309 CDI z filtrem DPF: Regularnie jeździć na długich trasach i na wysokich obrotach silnika, aby umożliwić systemowi samoregeneracji filtra DPF. Unikać krótkich i częstych jazd po mieście, ponieważ nie dają one filtrowi DPF wystarczająco dużo czasu na samoregenerację. Na bieżąco kontrolować poziom oleju silnikowego i uzupełniać go, jeśli jest to konieczne, aby uniknąć uszkodzenia filtra DPF. Unikać jazdy z włączonym tempomatem, ponieważ może to prowadzić do niedostatecznego ogrzewania filtra DPF. Unikać przeciążania pojazdu i nadmiernej prędkości, ponieważ może to prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa i zwiększonego zanieczyszczenia filtra DPF. Regularnie kontrolować stan filtra DPF i skonsultować się z autoryzowanym serwisem Mercedes, jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy. Przestrzegać instrukcji eksploatacji pojazdu oraz terminowych przeglądów w autoryzowanym serwisie, w których specjaliści zajmą się stanem filtra DPF.

Popularne wpisy

19 października 2021

Fabryczny brak katalizatora

Jeśli Twój pojazd z silnikiem benzynowym jest bardzo starym rocznikiem i został wyprodukowany przed 1995 rokiem, to duże prawdopodobieństwo, że nie został on wyposażony w katalizator, dlatego też ...