Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF 9064901981 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Furgon z silnikiem 309 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1111
Filtr cząstek stałych 9064901981 | Eksploatacja pojazdów
Od wielu już lat pojazdy z silnikami wysokoprężnymi, które mają obowiązkowo umieszczony filtr cząstek stałych, stały się zmorą większości ich użytkowników. Aktualnie pojazdy z Dieslem często ulegają awariom, więc można stwierdzić, że koszty utrzymania takiego pojazdu są naprawdę duże. Filtr DPF został ulokowany w układzie wydechowym w celu zadbania o środowisko i nasze zdrowie. Pomysł ten oczywiście się sprawdził, ale inżynierowie nie wzięli pod uwagę, jak ciężko będzie eksploatować taki samochód, zwłaszcza w mieście.
Naszym zadaniem, jako posiadaczy aut z Dieslem, jest wypalanie filtra DPF, aby pozbyć się sadzy. W nowszych samochodach Kierowcy są informowani o stanie zapełnienia filtra sadzą odpowiadającą za filtr cząstek stałych kontrolkę. Oczywiście zalegająca we wnętrzu filtra DPF sadza może zostać wypalona poprzez regenerację aktywną lub pasywną. Jeśli masz warunki na przeprowadzenie regeneracji pasywnej – wykonaj ją, gdyż jest ona o wiele bardziej polecana niż wypalanie postojowe, które znów mocno obciąża silnik.
Kwestia filtra cząstek stałych i czyszczenia tego podzespołu jest dość powszechna w internecie. Możecie uzyskać wiele informacji na temat oczyszczania filtra DPF, czy to takiego, które wykonuje się w serwisie, czy też domowymi sposobami. My od razu chcemy wam odradzić pomysł czyszczenia filtra cząstek stałych samodzielnie, ponieważ prędzej dojdzie do jego uszkodzenia, niż przyniesie widoczne efekty.
Posiadasz zatkany filtr DPF w swoim pojeździe? Wypal jego zawartość, a jeśli to nie poskutkuje, zawieź go do naszego serwisu. Nasi pracownicy zajmą się nim i jeśli będzie możliwość oczyszczenia wkładu filtra DPF, zrobią je.
DPF 9064901981 | Jaka jest dopuszczalna zawartość sadzy w DPF?
Zakłada się, że sadza nie powinna przekraczać więcej niż 6 gram na litr paliwa. Jednak wszystko tak naprawdę zależy od marki pojazdu i od indywidualnych porad producenta pojazdów. Jeśli aktualnie jesteś zainteresowany stanem filtra cząstek stałych, przyjedź do serwisu, w którym zostanie to zweryfikowane. Pamiętaj, że w większym stopniu za zatkanie filtra DPF odpowiada popiół, który powstaje po wypalaniu sadzy, a jego jesteśmy w stanie usunąć za pomocą mycia filtra cząstek stałych wodą pod wysokim ciśnieniem. Metoda ta jest uznawana za najbardziej skuteczną i bezpieczną pod względem oczyszczania filtra DPF z sadzy i popiołu.
Popularne wpisy
Filtr DPF RFJ52055X
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr RFJ52055X! ...
Fabryczny brak katalizatora
Jeśli Twój pojazd z silnikiem benzynowym jest bardzo starym rocznikiem i został wyprodukowany przed 1995 rokiem, to duże prawdopodobieństwo, że nie został on wyposażony w katalizator, dlatego też ...
Komentarze