Filtr DPF A2044907336

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji filtrów FAP

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF A2044907336 do Mercedes KLASA C z silnikiem 200, 220 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1048

Filtr DPF A2044907336

Filtr cząstek stałych A2044907336 | Różnica między DPF, a FAP

Występują dwa rodzaje filtrów cząstek stałych – filtr DPF „suchy” oraz filtr FAP „mokry”. Filtr FAP wmontowuje się zazwyczaj w pojazdach francuskich marek jak Peugeot, Renault i Citroen. W tym momencie możemy zadać sobie pytanie FAP, czy DPF – który lepszy? Postaramy się Państwu odpowiedzieć w dalszej części artykułu na to pytanie. Cechami charakterystycznymi posiadania w aucie filtru FAP jest umiejscowiony dodatkowy zbiornik na uzupełnianie płynu katalitycznego (np. Eolys). Powoduje on obniżenie temperatury samozapłonu sadzy, więc oznacza to, że temperatura spalin nie musi osiągnąć wartości 600 stopni Celsjusza, ponieważ tak naprawdę wystarczy dwa razy mniejsza temperatura do wypalenia sadzy. Można spotkać się z teoriami, że ten rodzaj filtra jest bardziej odporny na zapychanie i na żywotność, jednak nic bardziej mylnego. Należy pamiętać o wymianie filtra FAP po pewnym czasie użytkowania pojazdu (zgodnie z zaleceniami producenta). Dodatkowo pojazdy z filtrem „mokrym” mają większą tendencję do osadzania popiołu niż w przypadku DPF. Filtr DPF trochę się różni od wcześniej opisanego filtra. Pierwszą podstawową różnica jest fakt, że nie wymaga on stosowania dodatkowego płynu. Wypalanie sadzy z wnętrza filtra jest trudniejsze, ponieważ w tym przypadku wymagane jest osiągnięcie naprawdę wysokiej temperatury, która umożliwi wypalanie zanieczyszczeń. Powracając do początkowego pytania, który z filtrów jest lepszy, to według naszej opinii nie można odpowiedzieć jednoznacznie. Zarówno DPF, jak i FAP mają swoje wady i zalety.

Filtr DPF

Po czym poznać, że DPF jest zapchany w moim pojeździe?

1. Przede wszystkim zauważysz, że praca silnika jest o wiele bardziej uciążliwa, niż do tej pory.
2. Kierowca nie jest w stanie utrzymać równych obrotów w aucie.
3. Zaczynają pojawiać się niespodziewanie kontrolki.
4. Rzadziej występujące — migotanie świec żarowych w pojeździe.

Nie ważne, czy masz w swoim pojeździe FAP, czy DPF – o oba filtry musicie dbać i je regenerować. Jeżeli masz zanieczyszczony filtr cząstek stałych A2044907336, to jazda na zapchanym DPF jest niebezpieczna i nieodpowiedzialna. Nie czekaj, tylko poddaj go profesjonalnemu oczyszczaniu w naszym serwisie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Wojtek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF i FAP to dwa rodzaje filtrów stosowanych w samochodach, których celem jest redukcja emisji szkodliwych substancji do atmosfery. DPF wymaga wysokiej temperatury spalin, aby mógł swobodnie się wypalić, natomiast posiadanie w samochodzie filtra mokrego FAP wiąże się z uzupełnianiem specjalnego płynu katalitycznego, którego zadaniem jest obniżyć samozapłon sadzy. Oba filtry wymagają okresowej regeneracji, więc żaden z nich nie jest ani lepszy, ani skuteczniejszy.

Popularne wpisy

4 lutego 2021

Filtr cząstek stałych - co to jest?

W dzisiejszym artykule skupimy się na zagadnieniu filtr cząstek stałych i co to jest. Większość kierowców kojarzy bowiem ten podzespół z jego wysoką awaryjnością, a czy wiecie Państwo, jak ważną rolę odgrywa w pracy naszego auta? ...