Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF A9064900100 pasujący przykładowo do Mercedes SPRINTER 3,5-t Autobus (906) z silnikiem 316 CDI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1169
Filtr cząstek stałych A9064900100 | Czyszczenie DPF w serwisie
Nabyłeś pojazd, który został wyprodukowany po 2006 roku? Z pewnością wiesz już, że od tego momentu wszystkie pojazdy z Dieslem są wyposażone w filtr cząstek stałych. Zadaniem filtra DPF jest zredukowanie wydobywania się do atmosfery trujących związków chemicznych.
Z czasem DPF może zatkać się zalegającą sadzą w pojeździe i naszym obowiązkiem jest zaobserwować moment, kiedy DPF wymaga od nas pomocy w wypaleniu filtra cząstek stałych. Trzeba jednak pamiętać, że wypalanie DPF nie jest odpowiednio dokładnym czyszczeniem filtra cząstek stałych. Kiedy wypalasz DPF, sadza wypala się całkowicie, ale w efekcie powstaje popiół, którego nie można usunąć samodzielnie żadnymi preparatami. Aby skutecznie się go pozbyć, potrzebna jest fachowa ingerencja specjalisty i nowoczesnej maszyny, w której odbywa się proceder mycia filtra DPF. Klienci nie muszą się martwić o możliwym uszkodzeniu delikatnej powłoki filtra DPF, gdyż to nie będzie miało miejsca. Mycie hydrodynamiczne przy zastosowaniu delikatnych środków należy do najskuteczniejszej i niezagrażającej filtrowi DPF metody.
DPF A9064900100 | Czyszczenie DPF – opinie na temat usługi
Opinii jest oczywiście mnóstwo w internecie, które możesz wyczytać na forach motoryzacyjnych czy też oglądnąć przebieg czyszczenia filtra na YouTube. Jednak w naszej ocenie najlepiej samemu zgłosić się do serwisu, gdzie uzyskacie informacje o prawidłowym wykonaniu regeneracji filtra cząstek stałych, a jeśli będzie to wymagane – po efektywnej diagnostyce stanu DPF, podejmiemy się oczyszczenia filtra DPF.
Popularne wpisy
Jak wygląda katalizator w samochodzie?
W pojazdach osobowych katalizator przypomina spłaszczoną puszkę o formie cylindrycznej, która na początku i na końcu posiada rurę dolotową i wylotową, a wewnątrz reaktora katalitycznego znajduje się bogaty w metale szlachetne ...
Filtr DPF 7M3131581A
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 7M3131581A! ...
Komentarze