Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.
Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!
Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF AG915H250HB pasujący przykładowo do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1245
Filtr cząstek stałych AG915H250HB - co znajduje się w składzie cząstek stałych?
Zapchany filtr cząstek stałych DPF/FAP może stać się powodem do zanieczyszczenia środowiska. W składzie cząstek stałych znajduje się: węgiel, węglowodór, siarczany, tlenki siarki, tlenki metali, woda.
Powyższe składniki są odpowiedzialne za zatruwanie naszego zdrowia i atmosfery, dlatego tak istotne jest, aby oczyszczać filtr DPF. Na rynku można spotkać dwa rodzaje filtrów cząstek stałych do pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, a są to: filtr DPF i filtr FAP.
Zregeneruj swój DPF w serwisie, ponieważ będziesz miał pewność co do jakości przeprowadzonej usługi. Podczas takiej regeneracji skorzysta na tym nie tylko filtr cząstek stałych DPF/FAP, ale również katalizator, który tak samo pracuje w ciężkich warunkach. Nie martw się kosztami takiej usługi, ponieważ są one niewielkie, tym bardziej że cena wymiany nowego podzespołu może być nawet kilka razy wyższa.
DPF AG915H250HB - co zrobisz, kiedy wyświetli Ci się komunikat: „Filtr cząstek stałych – pełny”?
Jeśli otrzymasz właśnie taki komunikat, to Twoim zadaniem jest pozbyć się wszelkich osadów, wykonując wypalanie filtra DPF na postoju bądź naturalnie w trasie. Pamiętaj, aby nie przerwać tego procesu i pozwolić na całkowite wypalenie sadzy.
Warto jest wykonywać regenerację filtra DPF, aby ulepszyć sprawność swojego pojazdu i nie przyczynić się do powstania jakichś uszkodzeń!
Popularne wpisy
Filtr DPF RFY92055XA
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF o numerze RFY92055XA! ...
Dodatek do paliwa DPF - forum
Jakie dodatki do paliwa? Właściciele aut z silnikiem wysokoprężnym Diesla bardzo często dwoją się i troją, by uzyskać odpowiedź na pytanie dotyczące tego, w jaki sposób poradzić sobie z często zapychającym się filtrem cząstek stałych i nic więc dziwnego, że temat, jakim jest dodatek do paliwa DPF i for ...
Komentarze