Filtr DPF AG915H250NA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Nowy DPF koszt

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF AG915H250NA

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250NA pasujący przykładowo do Ford GALAXY (WM, WA6) z silnikiem 2.0 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189

 Filtr cząstek stałych AG915H250NA | Regeneracja DPF – konieczność, nie wybór

Filtr cząstek stałych AG915H250NA | Regeneracja DPF – konieczność, nie wybór

Jesteś w posiadaniu pojazdu wyprodukowanego po roku 2006? Jeśli tak, pewnie już wiesz o istnieniu filtra cząstek stałych DPF/FAP, który powinien znajdować się w układzie wydechowym Twojego pojazdu. Skoro masz już świadomość o ulokowaniu DPF w aucie, musisz też wiedzieć, jak właściwie eksploatować pojazd z DPF, gdyż w praktyce Kierowcy mają z tym duży problem. Po pierwsze: musisz regenerować samodzielnie filtr cząstek stałych, aby pozbyć się nagromadzonej w nim sadzy. Z czasem wykonywanie samodzielnej regeneracji okaże się niewystarczalne i do Ciebie należeć będzie oddanie filtra na czyszczenie DPF w serwisie. Po drugie: kiedy DPF daje ci oznaki o swojej nieprawidłowej pracy – nie czekaj, tylko poproś fachowców o znalezienie przyczyny problemu.

DPF AG915H250NA | Elektroniczne usunięcie filtra cząstek stałych – co dalej?

Ci, którzy decydują się na nielegalny proces usunięcia filtra DPF z pojazdu, mają możliwość wyłączenia jego pracy ze sterownika silnika oraz w bardziej inwazyjny sposób, który polega na wycięciu DPF i wstawienia w jego miejsce atrapy.
Powróćmy do tematu elektronicznego wyłączenia DPF:
• przede wszystkim pamiętaj, że ten pomysł w świetle prawa nie ma racji bytu;
• jeśli pozbędziesz się DPF w sposób elektroniczny – nie zapomnij o dołączeniu emulatora.
Koszt wykonania takiej usługi wcale nie jest tani, a weź pod uwagę, że, tak czy inaczej, nie ominie Cię ponowny montaż filtra cząstek stałych do Twojego samochodu, gdyż pojazd musi spełniać normy czystości spalin, aby mógł poruszać się po ulicy.

Nie opłaca Ci się usuwać DPF ani pod względem prawnym, ani pod względem kosztów. O wiele bardziej rozsądnym rozwiązaniem jest czyszczenie filtra cząstek stałych, które ulepszy pracę Twojego pojazdu.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Krystian
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Regeneracja DPF jest procesem, który polega na usunięciu zanieczyszczeń z filtra cząstek stałych, który jest montowany w układzie wydechowym samochodów z silnikami Diesla. Regeneracja DPF jest koniecznością, ponieważ zapchanie się filtra może prowadzić do różnych problemów z silnikiem, takich jak: spadek mocy silnika, wzrost emisji trujących substancji, awarie układu wydechowego, a nawet uszkodzenie silnika. Regeneracja DPF może być wykonana na kilka sposobów, w zależności od stopnia zanieczyszczenia i rodzaju filtra. Do najczęściej stosowanych metod regeneracji DPF należą: Regeneracja chemiczna - polega na rozpuszczeniu zanieczyszczeń za pomocą specjalnych środków chemicznych. Regeneracja DPF przy wykorzystaniu wysokiej temperatury - polega na podgrzaniu filtra do wysokiej temperatury, co umożliwia usunięcie zanieczyszczeń poprzez ich spalenie. Regeneracja mechaniczna - polega na usunięciu zanieczyszczeń za pomocą specjalistycznego sprzętu mechanicznego.

Popularne wpisy

30 sierpnia 2022

Co ile kilometrów wypala się DPF?

To, że filtr DPF się wypala, jest jak najbardziej normalne, natomiast w sytuacji, w której dochodzi do zbyt częstego wypalania podzespołu, należałoby się już zmartwić, ponieważ filtr cząstek stałych powinien oczyszczać się średnio co 400-800 kilometrów ...