Filtr DPF AG915H250SA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr cząstek stałych DPF AG915H250SA
Filtr DPF AG915H250SA

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250SA do przykładowych modeli Ford Galaxy, Mondeo IV, Ford S- MAX z silnikami 2.0 i 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1189

 

Filtr cząstek stałych AG915H250SA w pojazdach z silnikami Diesla

Filtr cząstek stałych AG915H250SA w pojazdach z silnikami Diesla
Filtr cząstek stałych AG915H250SA w pojazdach z silnikami Diesla

Filtr cząstek stałych – w ostatnich latach zmora większości Kierowców przez jego problematyczną budowę. Z pewnością wszyscy już wiemy, w jakim celu filtr DPF został umiejscowiony w układzie wydechowym. Jeśli jednak nie wszyscy znają tego powód, to za chwilę go poznacie. Otóż DPF spełnia bardzo ważne zadanie, które polega na maksymalnie możliwym ograniczeniu wydostawania się trujących związków chemicznych do środowiska. We wnętrzu filtra dochodzi do wyłapywania szkodliwych cząstek stałych, które zostały utworzone przez spaliny i wypalaniu ich – tak pokrótce można opisać zasadę działania filtra cząstek stałych. Co więcej możemy napisać o naszym podzespole? Muszą Państwo wiedzieć, że filtr DPF, o który się nie dba, może stać się dla nas kłopotliwy. To zadbanie, o którym mowa, ma polegać na obserwacji naszego pojazdu, ponieważ pojazd może domagać się wykonania regeneracji w postaci wypalania filtra DPF. Jeżeli samoczynna regeneracja nie poskutkuje, prosimy o zgłoszenie się do serwisu w celu zdiagnozowania przyczyny problemu. Być może filtr DPF jest tak zużyty, że samo wypalanie DPF już nie wystarczy i będzie trzeba wykonać filtra cząstek stałych czyszczenie. Taka regeneracja filtra cząstek stałych pozwoli mu całkowicie się odetkać z przywartej sadzy i popiołu, odzyska swoje fabryczne parametry, przez co pojazd będzie ponownie w bardzo dobrej kondycji.

Zapaliła się kontrolka filtra cząstek stałych – co powinniśmy zrobić?


Na desce rozdzielczej mogą wyświetlić się różnego typu kontrolki i oczywiście oznacza to, że każda z nich jest odpowiedzialna za coś innego. Natomiast w przypadku wystąpienia kontrolki DPF powinien być to dla Kierowców znak, że filtr DPF domaga się wypalenia całej i zalegającej zawartości. W takim wypadku nie ma na co czekać i podjąć próbę wykonania samodzielnej regeneracji, aby nasz filtr się odetkał. Jeżeli to się nie uda, to tak, jak zostało napisane już wyżej, zalecamy udać się do serwisu, w którym zostanie zweryfikowana przyczyna problemu z filtrem cząstek stałych.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Marek
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Filtr DPF o oznaczeniu AG915H250SA jest stosowany w pojazdach Ford Galaxy, Mondeo IV oraz Ford S-MAX wyposażonych w silniki Diesla 2.0 i 2.2 TDCi. Jego zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek stałych, takich jak sadza, pył oraz inne zanieczyszczenia. Filtr DPF AG915H250SA jest zamontowany w układzie wydechowym pojazdu i działa na zasadzie adsorpcji, czyli pochłaniania zanieczyszczeń ze spalin. W momencie, gdy filtr jest zapełniony zanieczyszczeniami, następuje proces regeneracji, który polega na wypalaniu zanieczyszczeń z filtra. Regeneracja może być przeprowadzona na kilka sposobów, do najpopularniejszych należą: Regeneracja aktywna – sztuczny sposób podgrzewania temperatury spalin (proces dopalania sadzy odbywa się na postoju). Regeneracja pasywna - polegająca na przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów, z wyższą prędkością w celu umożliwienia procesu samoregeneracji. Jeśli proces regeneracji nie jest skuteczny, filtr należy wymienić. Nieprawidłowe działanie filtra DPF może prowadzić do problemów z silnikiem, takich jak spadek mocy, wzrost zużycia paliwa, czy też awaria silnika.

Popularne wpisy

19 kwietnia 2021

Filtr DPF AG915H250HA

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi. Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie ...