Filtr DPF AG915H250SA

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji filtrów DPF

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250SA pasujący do Opel Astra H Estate z silnikiem 1.9 CDTi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1245

Filtr DPF AG915h250sa1

Filtr cząstek stałych AG915H250SA | Problem szybko zapychającego się filtra DPF 

Pomysł na skonstruowanie podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych DPF/FAP miało na celu znacząco obniżyć liczbę zachorowań u ludzi oraz zmniejszyć emisyjność trujących cząstek stałych do atmosfery. Eksploatacja pojazdów z DPF/FAP wiąże się z pewnymi prawami, gdyż nie jest ona taka łatwa, jak mogłoby się to wydawać.
Przede wszystkim, aby uniknąć przedwczesnych awarii filtra cząstek stałych oraz innych podzespołów, należy pozbywać się zawartości filtra DPF, które nagromadziły się podczas swojej wytężającej pracy w środowisku zanieczyszczonym.

W celu usunięcia sadzy możesz dokonać regenerację samodzielnie:
• podczas jazdy;
• na postoju.

Jeśli chodzi o funkcję owego podzespołu, to wbrew pozorom zasada działania filtra cząstek stałych jest prosta: filtr DPF musi wyłapać i dopalić cząstki PM, aby nie wydostawały się do atmosfery.

Jednakże warunkiem do poprawnej pracy filtra DPF, jest zadbanie o niego. Od czasu do czasu musisz wykonać dokładną regenerację filtra cząstek stałych, by przywrócić jego utracone parametry, udrożnić jego zapchane kanaliki i aby bez żadnego problemu mógł poruszać się po drogach publicznych.

Występuje u Ciebie problem z szybko zapychającym się filtrem DPF? Być może po wykonaniu jego oczyszczania, nie został on porządnie wysuszony lub w dalszym ciągu nieumiejętnie eksploatujemy pojazd.

Zapchany DPF

DPF AG915H250SA | Jakie są objawy zapchanego filtra DPF – kiedy zareagować?

• zauważalne dymienie z rury wydechowej pojazdu;
• pobór paliwa jest zwiększony nawet dwukrotnie;
• Sterownik silnika pokazuje kody błędów DPF;
• zmniejszone moc pracy silnika;
• nagły kłopot pracy turbosprężarki.

Czy zauważasz u siebie w pojeździe któreś z powyższych objawów? Jeśli tak – nie czekaj, tylko zwróć się o pomoc do serwisu w celu przeprowadzenia właściwej regeneracji DPF.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Michał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Problem szybko zapychającego się filtra DPF w samochodzie z silnikiem wysokoprężnym może być spowodowany kilkoma różnymi czynnikami, w tym: Krótkie trasy - jeśli poruszasz się głównie po krótkich odcinkach, filtr DPF nie ma czasu się rozgrzać, co może prowadzić do jego zapychania. Styl jazdy - jeśli jeździsz zbyt dynamicznie lub często gwałtownie przyspieszasz i hamujesz, może to prowadzić do zwiększonego zużycia paliwa i szybszego zapychania filtra. Niskiej jakości paliwo - jeśli tankujesz paliwo o niskiej jakości, może to prowadzić do zanieczyszczenia filtra DPF i szybszego jego zapychania. Warto także przyjrzeć się metodzie regeneracji DPF, jaką praktykujesz, bo być może nie jest ona skuteczna dla Twojego zatkanego filtra cząstek stałych.

Popularne wpisy

15 lipca 2022

Czy można wypalać DPF na postoju?

Wypalanie filtra cząstek stałych na postoju jest możliwe, natomiast trzeba pamiętać, że nie jest to polecana metoda regeneracji. A polega ona na tym, że kierowca ma obowiązek zaparkować pojazd z dala od ludzi, podniesienie obrotów (min. 2500, max. 3500 na min) ...