Filtr DPF AG915H250SC

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Serwis regeneracji filtrów DPF/FAP oraz Katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Filtr DPF AG915H250SC

Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz:
• dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service.

Możesz być pewny - wszystkie filtry DPF, które wychodzą z naszych magazynów, pochodzą z pewnego źródła!

Sprzedawane przez nas filtry DPF posiadają:
→ homologację;
→ spełniają normy EURO!

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF AG915H250SC pasujący przykładowo do Ford S-MAX (WS, WA6) z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1189


Filtr cząstek stałych AG915H250SC - zaniedbany DPF = uszkodzony podzespół

 Filtr cząstek stałych AG915H250SC

Nie od dziś zwraca się uwagę na eksploatację przez Kierowców pojazdów z silnikami wysokoprężnymi, gdyż nie jest ona tak łatwa, jak mogłoby się wydawać. Zastanówmy się najpierw – DPF - w jakich samochodach jest on umiejscowiony i od kiedy? Pomysł na jego utworzenie wziął się od chęci zadbania o nasze środowisko i kiedy wprowadzono normę czystości spalin EURO IV, to wszystkie pojazdy wyłącznie z silnikami Diesla zostały w niego wyposażone.

Mając zapchany DPF, możesz się liczyć z różnymi usterkami, a jeśli zaś nie chcesz do tego doprowadzić, to po pierwsze usuwaj zawartość filtra DPF, a po drugie nie lekceważ już pierwszych występujących zapchanego/uszkodzonego filtra cząstek stałych objawów.
Tymi objawami mogą być na przykład: spadek mocy pojazdu, uszkodzona turbosprężarka, kopcenie białym lub czarnym dymem, problem z utrzymaniem równych obrotów itd… Poddaj DPF regeneracji i to w bardzo korzystnej dla Ciebie cenie, a nie pożałujesz efektów.

Tak naprawdę w każdym samochodzie te objawy mogą być inne, najważniejsze więc jest to, aby obserwować i nie lekceważyć jakichkolwiek oznak nieprawidłowości w pojeździe.

DPF AG915H250SC - DPF – wypalanie sadzy - jak?

Masz wybór, w jaki sposób pozbędziesz się sadzy, a możesz to zrobić w trakcie jazdy oraz na zaparkowanym pojeździe. Uzbrój się w cierpliwość i nie przerywaj tego procesu przez kilkanaście minut. Dzięki podniesieniu obrotów, prędkości albo podaniu nowej dawki paliwa przez sterownik jednostki napędowej, wysoka temperatura spalin wypali sadzę zalegającą w filtrze DPF.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Robert
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Tak, zaniedbanie filtra DPF w samochodzie Ford S-MAX (WS, WA6) z silnikiem 2.2 TDCi może prowadzić do jego uszkodzenia. DPF jest odpowiedzialny za filtrowanie cząstek stałych z wydechu, co pozwala na spełnienie norm emisji spalin. Jeśli filtr jest zanieczyszczony, jego skuteczność maleje, co prowadzi do przedostawania się cząstek stałych do atmosfery. Ponadto zanieczyszczony DPF może powodować inne problemy z układem wydechowym, takie jak obniżenie mocy silnika, spadek wydajności paliwowej, a nawet uszkodzenie silnika. Regularne czyszczenie filtra DPF jest kluczowe dla jego prawidłowego funkcjonowania i długiej żywotności. Zaleca się skonsultowanie się z profesjonalnym mechanikiem w celu określenia najlepszej metody czyszczenia lub regeneracji DPF dla konkretnego pojazdu.

Popularne wpisy

7 stycznia 2021

Przegląd bez DPF 2019 - forum

W ostatnich latach zauważa się nagły wzrost zainteresowania konsekwencjami wycinania filtrów, a więc nikogo nie dziwi już, iż przegląd bez DPF 2019 i forum stanowiło szczególne zainteresowanie. ...