Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF BK215H270AD pasujący przykładowo do Ford TRANSIT Autobus z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• JMJ 1191
Filtr cząstek stałych BK215H270AD | Usuwać czy regenerować?
No właśnie – lepiej dbać o dobrą kondycję tak istotnego podzespołu, jakim jest filtr cząstek stałych, czy może byłoby łatwiej pozbyć się problemu raz na zawsze i go całkowicie usunąć? Musisz wiedzieć, że jeśli usuniesz filtr DPF ze swojego pojazdu, to nie wystarczy tylko programowe wyłączenie DPF, ale również wmontowanie emulatora DPF, aby zmylić sterownik silnika, który po pewnym czasie domagałby się pracy filtra cząstek stałych.
Przede wszystkim zapamiętaj, że samo usuwanie i montaż emulatora jest nielegalne. Nie możesz ot tak pozbyć się tego podzespołu, ponieważ został on wyprodukowany po to, aby ograniczyć wydostawanie się rakotwórczych substancji chemicznych do powietrza, którym żyjemy na co dzień.
O wiele mądrzejszym rozwiązaniem jest zdecydować się na regenerację filtra cząstek stałych, która odpowiednio dobrze przeprowadzona, przyniesie Ci wiele pozytywnych zalet. Po drogach mogą poruszać się pojazdy, które bez wątpliwości spełniają obecnie obowiązujące normy czystości spalin.
DPF BK215H270AD | Kupiłem auto z wyciętym DPF – co teraz?
Na ten problem możemy odpowiedzieć jedno – jeśli jesteś świadomy tego, że w Twoim pojeździe nie ma DPF, musisz go zamontować, aby uniknąć konsekwencji. W pojazdach osobowych/ autobusach/ dostawczych/ ciężarowych, czy nawet w maszynach (dotyczy wyłącznie tych wyjeżdżających na ulice) musi znajdować się filtr cząstek stałych w stu procentach sprawny – jest to warunek konieczny.
Popularne wpisy
Jakie są objawy zapchanego filtra DPF?
Problem zapchanego filtra cząstek stałych prędzej czy później będzie dotyczył także Ciebie i objawi się to między innymi: spadkiem mocy silnika, pogorszonymi osiągami, zwiększonym spalaniem paliwa, kłopotami z uruchomieniem samochodu i działaniem turbosprężarki ...
Po czym poznać, że DPF jest zapchany?
Kierowcy Diesla bardzo często mają problem z tym po czym poznać, że DPF jest zapchany i potrzeba mu regeneracji. Dzieje się tak bardzo często, szczególnie gdy nasze auto nie jest wyposażone w informującą kontrolkę. ...
Komentarze