Filtr DPF BK315H270DB

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Specjalistyczny serwis regeneracji DPF, FAP i katalizatorów

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Filtr DPF BK315H270DB

Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.

Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.

Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.

Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!

Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!

Filtr DPF BK315H270DB pasujący do Ford TRANSIT Autobus z silnikiem 2.2 TDCi możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:

• JMJ 1191

Filtr cząstek stałych BK315H270DB | Zapchany DPF – nie jedź!

Filtr cząstek stałych BK315H270DB | Zapchany DPF – nie jedź!

Filtr cząstek stałych odpowiada za ograniczenie emisyjności trujących związków chemicznych, które zawarte są w cząstkach stałych powstałych ze spalin. Przymusowy montaż filtra DPF w pojazdach namieszał trochę Kierowcom, ponieważ eksploatacja ich nie tylko jest ciężka, ale również droga. Sadza, która gromadzi się w filtrze, doprowadza do zatkania DPF. Teraz warto sobie zadać istotne pytanie – po czym poznać, że DPF jest zapchany w moim samochodzie? Nie jest to nic trudnego. Jeśli zauważysz, że jazda pojazdem nie jest taka, jak wcześniej, to już to powinien być dla Ciebie pierwszy przejaw nieprawidłowości. Poza tym: spadek mocy pracy silnika i osiągów, zwiększony pobór oleju, nagły odzew niewłaściwej pracy turbosprężarki, kody błędów DPF. Niektóre pojazdy mają wbudowaną, odpowiadającą za filtr cząstek stałych kontrolkę, która informuje nas, jak bardzo DPF jest zapełniony zanieczyszczeniami. Biorąc jednak pod uwagę fakt, że nie wszyscy Kierowcy mają to szczęście, to muszą po prostu obserwować swoje auto lub maszynę. Mając zanieczyszczony DPF, musisz go zregenerować i to najlepiej w serwisie. Stosowanie silnie żrących preparatów w warunkach domowych do oczyszczenia filtra DPF może być ryzykowne (uszkodzenie wkładu DPF). W serwisie zaś to specjaliści dobierają odpowiedni detergent, diagnozują DPF i wykonują regenerację, jeżeli tylko nie ma żadnych do tego przeciwwskazań.

DPF BK315H270DB | Ile trwa wypalanie DPF na postoju (regeneracja aktywna)?

Samoregeneracja wykonywana przez Kierowców może się odbyć naturalnie, czyli w trasie oraz na postoju. Zarówno przy wyborze pierwszej metody, jak i drugiej, czas trwania tej procedury utrzymuje się (nieprzerwalnie) nawet do 30 minut. Wiesz, że masz zanieczyszczony filtr cząstek stałych BK315H270DB? Wyczyść go właśnie w naszym serwisie.

Udostępnij

Co o tym myślisz?

Komentarze

Rafał
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Jeśli filtr DPF (Diesel Particulate Filter) jest zapchany, nie powinieneś kontynuować jazdy pojazdem. Zapchanie się filtra może prowadzić do spadku mocy silnika, wzrostu emisji szkodliwych substancji, awarii układu wydechowego, a nawet uszkodzenia silnika. Kiedy filtr DPF jest zapchany, pojazd może wykazywać objawy takie jak: Spadek mocy silnika Wzrost zużycia paliwa Wzrost emisji szkodliwych substancji Błąd check engine Aby uniknąć zapchania się filtra DPF, należy regularnie jeździć na dłuższych trasach, aby silnik miał szansę na rozgrzanie się i przeprowadzenie procesu regeneracji filtra. Jeśli jednak filtr jest już zapchany, powinieneś skontaktować się z warsztatem specjalizującym się w naprawie układów wydechowych, aby dokonać regeneracji lub wymiany filtra.

Popularne wpisy