Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
- autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
- najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
- wydruk protokołu z parametrami przepustowości.
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
- szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
- przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
- podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje.
Oczyszczony filtr DPF odzyska swoje pierwotne parametry, a Ty nie musisz długo czekać, ponieważ już następnego dnia filtr jest gotowy do ponownego zamontowania.
Po czyszczeniu DPF do każdego zamówienia dołączamy wydruk parametrów drożności przed i po wykonaniu usługi.
Nowy bądź oczyszczony filtr cząstek stałych w twoim pojeździe spowoduje, że twoja jazda będzie całkowicie bezpieczna dla środowiska i Twojego zdrowia!
Nie czekaj, zadzwoń i zamów już dzisiaj filtr DPF do Twojego pojazdu!
Filtr DPF R1620086 do Opel Zafira B z silnikiem 1.9 CDTI możesz znaleźć także pod numerem zamiennym:
• BM11028H
Filtr cząstek stałych R1620086 – Regeneracja krok po kroku
Często występujący problem zapchanego filtra DPF można rozwiązać poprzez skorzystanie z usługi regeneracji w naszym serwisie. Wszyscy Użytkownicy pojazdów z Dieslem powinni mieć to na uwadze, ponieważ niesprawny DPF może mieć wpływ na uszkodzenie zarówno jego, jak i innych podzespołów.
Skuteczną metodą na pozbycie się sadzy i popiołu jest mycie wodne pod wysokim ciśnieniem, a przebiega ono następująco:
1. Dostarczony do nas filtr DPF jest badany kamerką endoskopową, aby wykluczyć wszelkie mechaniczne uszkodzenia (np. przepalenie i pęknięcie DPF).
2. Jeżeli wszystko jest w porządku, to filtr zostaje umieszczony w maszynie.
3. Analiza stopnia zapchanego filtra DPF zanieczyszczeniami za pomocą testu przeciwciśnienia.
4. Następnie zostaje zaaplikowany środek do czyszczenia DPF.
5. Uruchamiamy maszynę z filtrem cząstek stałych.
6. Podczas mycia DPF obserwuje się brudną wodę (jej kolor oraz ilość oleju).
7. Po zakończonym procesie regeneracji DPF występuje suszenie ogrzanym powietrzem filtra.
8. Ponowne wykonanie testu przeciwciśnienia tuż po regeneracji. Uwaga – jeśli przepustowość kanalików filtra DPF nie jest stuprocentowa, proces czyszczenia jest ponownie przeprowadzany.
9. Jeżeli test przebiegł pomyślnie, zostaje sporządzany dla Klienta wydruk parametrów drożności filtra przed czyszczeniem i po nim.
Jeżeli w dalszym ciągu zastanawiacie się nad czyszczeniem DPF i czy warto, to zapewniamy Państwa, że nie ma nad czym rozmyślać, ponieważ zregenerowany filtr DPF posłuży Wam na kolejne lata. Poza tym, aby pojazd legalnie poruszał się po drogach, musi spełniać w pełni normy czystości spalin. Pewnie Państwo jesteście ciekawi, czy jak raz wykonacie czyszczenie DPF, to czy to wystarczy? Absolutnie nie. Nie można też przesadzić i spowodować, że DPF będzie domagał się częstego wypalania, ponieważ to może być niepokojący objaw, że nasz filtr jest uszkodzony. Nowsze pojazdy mają wbudowaną kontrolkę, której zadaniem jest właśnie informowanie Kierowców o czasie wykonania samoregeneracji DPF, czyli inaczej mówiąc o wypalaniu filtra cząstek stałych. W takim wypadku do nas będzie należała decyzja, czy wypalanie DPF chcemy wykonać na postoju, czy też podczas jazdy. Zatem regeneracja DPF może być przeprowadzona przez nas samych w postaci wypalania DPF albo w serwisie, czyli w taki sposób, który został dokładnie opisany na początku artykułu. Pamiętajcie, że może się zdarzyć, iż samodzielna regeneracja nie przyniesie oczekiwanych rezultatów i naprawdę będzie potrzebna konsultacja ze specjalistami. Jedno jest pewne – DPF musi być sprawny w pojeździe, więc dbajmy o niego i o naszą ekologię.
Regeneracja DPF – na jak długo będzie efektywna?
To pytanie jest bardzo ważne, podobnie zresztą, jak to, czy raz wykonane czyszczenie DPF będzie wystarczające. Otóż Szanowni Państwo, wszystko zależy w dużej mierze od nas. Jeżeli auto będzie źle eksploatowane, będziemy tankować złej jakości paliwo, aplikować nieodpowiednie oleje silnikowe (zaleca się stosowanie olejów niskopopiołowych), to na pewno nie przedłużymy efektów regeneracji. Filtr cząstek stałych ma za zadanie ochraniać nasze środowisko i nasze zdrowie przed wydostawaniem się szkodliwych cząstek stałych. Dbajmy o niego, jak tylko jest to możliwe.
Chcesz zregenerować bądź kupić nowy DPF? Zgłoś się do nas!
Popularne wpisy
Filtr DPF 25051-26031
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 25051-26031! ...
Płukanie DPF — czy warto?
Płukanie, czyli inaczej mówiąc czyszczenie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych w specjalnie przeznaczonej do tego maszynie, znajdującej się w dobrze wyspecjalizowanym ASO jest bardzo polecane, ponieważ dzięki niemu podzespół odzyskuje 100% swoich parametrów ...
Komentarze