Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr cząstek stałych DPF/FAP bądź katalizator najbardziej opłaca się wyczyścić w sprawdzonym, godnym zaufania serwisie dysponującym specjalnie przeznaczonymi do tego celu urządzeniami. Skuteczne czyszczenie, które często określa się mianem regeneracji, musi zostać przeprowadzone w odpowiedniej maszynie, ponieważ inne formy pozbywania się zanieczyszczeń z DPF mogą tylko zaszkodzić jego kondycji. Jeżeli podejrzewasz, że drożność filtra cząstek stałych w Twoim samochodzie została zaburzona, nie daj się zwieść pozornej skuteczności czyszczenia DPF/FAP Karcherem, domową chemią czy wypalaniem tego podzespołu w piecu. Oczekiwane efekty bez negatywnego wpływu na funkcjonowanie filtra uzyskasz, poddając go całkowicie bezpiecznej regeneracji wodnej.
Czyszczenie DPF - sposoby na zapchany filtr cząstek stałych - Regeneracja DPF
Regeneracja filtra DPF za pomocą czyszczenia hydrodynamicznego to sposób, dzięki któremu z wnętrza filtra pozbędziesz się nie tylko sadzy, ale również niepalnego popiołu. To właśnie duże zawartości popiołu sprawiają, że filtr nie może w skuteczny sposób oczyszczać spalin. Próby wypalania DPF w piecu lub czyszczenia go domowymi, dość niebezpiecznymi sposobami, zazwyczaj kończą się fiaskiem. Mało tego, po ich zastosowaniu filtra nie sposób już uratować, zatem jedynym wyjściem staje się zakup nowego podzespołu lub jego zamiennika. Z uwagi na fakt, że wiąże się to z dość dużymi wydatkami, lepiej od razu skorzystać z profesjonalnej regeneracji DPF/FAP w serwisie.
Domowe czyszczenie filtra DPF i skuteczność metod - Jak wyczyścić DPF domowym sposobem
W kilku słowach już odwołaliśmy się do domowego czyszczenia filtra DPF, przyznając, że efekty tego typu eksperymentów mogą okazać się odległe od oczekiwanych. Kondycji filtra DPF/FAP może sprzyjać jedynie czyszczenie go dostępnymi na rynku preparatami do filtrów cząstek stałych oraz katalizatorów. Bardzo istotne jest jednak, by umiejętnie dobrać środek i go zastosować, a także, by nie używać go nadmiernie często. Niestety niektórzy kierowcy przez domowe sposoby rozumieją czyszczenie filtra za pomocą myjki wysokociśnieniowej bądź też z zastosowaniem chemii w postaci Kreta, Domestosa, Vanisha czy innych tego typu substancji używanych w domu. Przestrzegamy przed tego typu działaniami, ponieważ niestety sposoby te nie przywrócą drożności filtrowi - wprost przeciwnie, mogą wpłynąć na jego zapchanie lub wystąpienie uszkodzeń mechanicznych.
Czyszczenie - regeneracja DPF-a - Jak, gdzie i za ile? - Czyszczenie DPF cena
Czyszczenie filtra DPF/FAP rozumiane jako jego regeneracja to usługa realizowana przez liczne serwisy samochodowe. Zazwyczaj kosztuje kilkaset złotych w przypadku filtrów i katalizatorów z samochodów osobowych, stanowi więc ułamek ceny, jaką przyszłoby nam zapłacić za fabrycznie nowe, oryginalne podzespoły. Zapraszamy, by filtry DPF/FAP czyścić właśnie w naszej pracowni, ponieważ stosujemy najnowocześniejszą i w pełni bezpieczną technologię wodną, a ponadto na wyczyszczone podzespoły udzielamy gwarancji na 2 lata bez limitu przejechanych kilometrów. Nasza firma odznacza się nie tylko wieloletnim doświadczeniem, ale również autoryzacją Bosch, co wymaga od nas najwyższej jakości świadczonych usług.
Jak wypalić DPF - Jak wypalać filtr cząstek stałych? - Po czym poznać, że DPF jest zapchany
O tym, że filtr DPF/FAP jest znacznie zapchany zanieczyszczeniami, świadczy między innymi częsta, występująca nawet co kilkadziesiąt kilometrów inicjacja wypalania. Oprócz tego za samochodem będą unosić się kłęby zabarwionego zazwyczaj na czarno dymu, pojazd będzie wykazywał znacznie niższą moc, a także może zwiększyć się pobór paliwa.
Symptomów tych nie należy lekceważyć, zwłaszcza wówczas, gdy towarzyszy im właśnie częste dopalanie filtra. Rzecz jasna należy je przeprowadzać na postoju lub w trakcie jazdy, nie gasząc wówczas silnika, jednakże powinno to stanowić sygnał do poddania filtra cząstek stałych specjalistycznej regeneracji.
Komentarze