Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Czyszczenie chemiczne filtra cząstek stałych jest najtańszą metodą, bo kosztuje zaledwie kilkadziesiąt złotych. W sklepach motoryzacyjnych roi się od różnych specyfików, które są stricte dedykowane do DPF-ów. Są one skuteczne, więc warto się nimi zainteresować, natomiast trzeba mieć na uwadze, że nie zastąpią specjalistycznego oczyszczania podzespołu w ASO. Taki chemiczny preparat jest w stanie dopalić zalegającą sadzę, ale niestety nie popiół. Jak wiecie, popiół powstaje wskutek wypalania sadzy, a nie można usunąć go w żaden inny sposób, jak poprzez mycie hydrodynamiczne w maszynie. Nie próbuj aplikować płynów do kominków, Kreta tudzież Domestosa, bo szansa na uratowanie tego elementu układu wydechowego będzie graniczyć z cudem.
Ile kosztuje regeneracja DPF i katalizatora? - Preparat do czyszczenia DPF
Wybór odpowiedniej metody regeneracji filtra DPF jest bardzo ważny, ponieważ będzie miało to skutek w żywotności podzespołu. Zarówno regeneracja DPF, jak i katalizatora w serwisie może kosztować +/- 500 złotych. Filtr cząstek stałych zazwyczaj jest czyszczony wodą pod ciśnieniem podobnie jak i reaktor katalityczny. Często też w tym drugim podzespole wyrzuca się stary, zużyty wkład i zastępuje się go nowym. Ta czynność już jest droższa. Jeżeli chodzi o preparaty, to jak najbardziej trzeba je stosować, gdyż ułatwią Ci natychmiastowe pozbycie się sadzy.
Regeneracja filtra DPF – na czym polega i ile kosztuje? - Wymiana DPF - cena
Pamiętaj, że zregenerowanie filtra cząstek stałych w serwisie jest znacznie tańszą do przeprowadzenia usługą niż wymiana tego podzespołu. Dlaczego filtry DPF są takie drogie? Otóż w ich monolitach znajdują się drogocenne metale szlachetne, dlatego też lepiej wyjdziesz na tym, jeśli zadbasz o ten element. Takie czyszczenie nie jest drogie, a przynosi naprawdę długotrwałe efekty. Warunkiem jest jednak to, aby nie zapominać o przestrzeganiu zasad, które dotyczą prawidłowej eksploatacji samochodu.
Nie wycinaj filtra DPF/FAP!- Czyszczenie DPF - czy warto?
Po co wycinać filtr cząstek stałych z pojazdu, jeżeli masz do wyboru inne, rozsądniejsze rozwiązanie. Z usunięciem tego podzespołu wiąże się masa problemów, a na pewno nie chciałbyś stracić prawa do prowadzenia auta ani mieć utrudnioną możliwość pozytywnego przejścia badania technicznego. Mało tego, możesz zapłacić także niemałą grzywnę. Kłopoty ze sprawnością filtra DPF lub FAP rozwiązuje się poprzez regenerację oraz wypalanie. Czyszczenie filtra cząstek stałych w serwisie pozwoli odzyskać utracone parametry, dzięki czemu nie będzie już utrudniać pracy pozostałym podzespołom, a dodatkowo cena wykonania takiej usługi jest bardzo zachęcająca.
Komentarze