Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jeżeli umawiasz się na czyszczenie hydrodynamiczne filtra cząstek stałych w serwisie, to za usługę możesz zapłacić około 500 złotych, natomiast, jeśli chcesz komputerowo wypalić DPF, to cena jest uwarunkowana od danego serwisu (w granicach 80-250 zł). Oczywiste jest, że w ASO będzie znacznie drożej. Dostosowanie odpowiedniej metody regeneracji filtra DPF jest bardzo ważne, ponieważ od niej zależy, jak długo będzie sprawny. Filtr cząstek stałych wymaga oczyszczania, ponieważ pracuje w trudnych i brudnych warunkach. Jego zastosowanie w samochodzie ma na celu chronić środowisko przed wydostawaniem się do niego toksycznych substancji obecnych w spalinach. Ponadto nieregenerowanie podzespołu będzie skutkować powstaniem różnych awarii.
Ile kosztuje wypalanie sadzy i czyszczenie filtra DPF? - Wymiana DPF - cena
Filtr cząstek stałych wypala się na trzy sposoby: na postoju, w trasie oraz w serwisie. Ostatnia metoda wykonywana jest przez mechanika, natomiast powinno się ją wykonywać w ostateczności, ponieważ nie jest bezpieczna dla jednostki napędowej. Poza tym samoregeneracja DPF powoduje, że z wnętrza podzespołu usuwana jest sadza, ale nie popiół. Warto więc mieć na uwadze, że prędzej czy później, filtr DPF zatka się na tyle, że konieczne będzie czyszczenie hydrodynamiczne. Usługa nie kosztuje dużo w porównaniu do wymiany tego elementu na nowy. Ceny filtrów cząstek stałych zaczynają się od około 3 tys. zł. i mogą przekroczyć nawet 10 tys. zł.
Regeneracja filtra DPF - ile to kosztuje i jak to się robi? - Czyszczenie DPF - czy warto?
Są różne metody regeneracji filtra cząstek stałych. Jedni czyszczą go ultradźwiękami, inni wypalają DPF w piecu, natomiast najczęściej wybieranym sposobem skutecznego oczyszczania podzespołu jest mycie wodne pod ciśnieniem w specjalnej pralce DPF. Ten rodzaj regeneracji pozwala przywrócić 100% utraconych parametrów wraz z właściwościami. Jeżeli w dalszym ciągu zastanawiasz się, czy warto czyścić DPF, to jak najbardziej tak, chociażby przez wzgląd na korzystną cenę oraz efekty.
Na czym polega czyszczenie filtrów DPF? - Czyszczenie DPF bez demontażu
Czyszczenie filtra cząstek stałych polega na wprowadzeniu specjalnej chemii, która ma za zadanie wypłukać nagromadzone osady. Mimo że serwisy samochodowe mają w swojej ofercie różne sposoby regeneracji DPF, to nie wszystkie są dobre. Trzeba mieć na uwadze, że z czasem nie tylko sadza stanowi problem, ale również popiół. Popiołu niestety nie usuniesz żadnym preparatem, więc będzie trzeba wymontować podzespół z układu wydechowego, następnie przejdzie on diagnostykę, a na koniec zostanie porządnie wyczyszczony.
Komentarze