Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Koszt nowego filtra cząstek stałych do samochodu może wynosić od 2 do nawet ponad 15 tysięcy złotych. Jak widać, ceny są bardzo wysokie, dlatego nakłania się do regeneracji tego podzespołu, ponieważ za taką usługę zapłacisz kilkakrotnie mniej. Oczywiście istnieje też możliwość kupna filtra DPF po regeneracji, z drugiej ręki oraz lepszego zamiennika; tym sposobem uda Ci się zaoszczędzić trochę gotówki. Jeżeli chciałbyś w miejsce DPF umieścić jakąś atrapę, imitującą ten podzespół, to wiedz, że jest to nielegalne. Filtr cząstek stałych, aby jak najdłużej mógł spełniać swoją funkcję, musi być na bieżąco czyszczony.
Regeneracja filtra DPF - ile to kosztuje i jak to się robi? - Czyszczenie DPF - cena
Regeneracja filtra cząstek stałych nie jest droga, ponieważ jej koszt może się wahać od 200 do około 500 złotych i inwestujesz w tę usługę zazwyczaj raz w roku. Zwróć uwagę, że pomimo tego, iż cena nie jest jednoznacznie określona, to i tak jest kilka razy niższa od zakupu nowego podzespołu. Zazwyczaj w serwisie DPF czyszczony jest metodą hydrodynamiczną, dzięki której jest on uwalniany z sadzy i popiołu.
Ile kosztuje wypalanie sadzy i czyszczenie filtra DPF? - Serwisowe wypalanie DPF - cena
Wypalanie sadzy w ASO może kosztować +/- 200 złotych, natomiast czyszczenie filtra cząstek stałych jest trochę droższe, ale aby poznać prawdziwą cenę, należy zadzwonić do konkretnego serwisu i zapoznać się z jego cennikiem. Jeśli chodzi o serwisowe wypalanie DPF, to jest to bardzo obciążający sposób regeneracji zwłaszcza dla silnika, dlatego koniecznie po jego ukończeniu należy wymienić filtr oleju z olejem silnikowym.
Czyszczenie (regeneracja) DPF-a. Jak, gdzie i za ile? - Skup DPF
Jak czyścić filtr cząstek stałych, to tylko w serwisie, ponieważ podzespół najpierw będzie poddany diagnostyce, a dopiero później czyszczeniu. Wszelkie domowe sposoby mające na celu wyczyścić DPF, mogą okazać się nieskuteczne, zwłaszcza gdy we wnętrzu filtra DPF nagromadziło się zbyt dużo osadów. Ceny regeneracji podzespołu w serwisach są zazwyczaj bardzo atrakcyjne, więc warto się umówić na przeprowadzenie takiej usługi na Twoim niesprawnym DPF-ie. Gdyby okazało się, że filtr cząstek stałych nie nada się do regeneracji, to nie wyrzucaj go, tylko oddaj go do skupu, ponieważ jeszcze na tym zarobisz.
Komentarze