Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Mycie filtra cząstek stałych w samochodach osobowych kosztuje około 500 złotych i jest to bardzo dobra cena, zwłaszcza że podzespół od razu odzyskuje utracone parametry, co zauważysz w trakcie podróżowania. Jest to jedyna metoda, pozwalająca udrożnić zatkane kanaliki filtrującego tego podzespołu z wszelkiego rodzaju osadów (sadzy, popiołu oraz nagaru). Inne metody regeneracji DPF nie są aż tak skuteczne, bo albo zagrażają delikatnemu wkładowi filtra, albo są w stanie usunąć wyłącznie sadzę. Filtr cząstek stałych, jeśli będzie całkowicie drożny, to nie będzie utrudniać pracy innym podzespołom. Pamiętaj więc, że im bardziej będziesz stosować się do zaleceń od producenta, tym większe prawdopodobieństwo uniknięcia problemów z filtrem DPF.
Ile kosztuje wypalanie sadzy i czyszczenie filtra DPF? - Regeneracja DPF - cena
Wypalanie sadzy w zwykłym warsztacie samochodowym może kosztować od 80 złotych wzwyż, natomiast, gdybyś chciał udać się w tym celu do ASO, to koszt nieco wzrośnie (od 200 do 350 złotych). Takim rodzajem oczyszczania pozbędziesz się wyłącznie sadzy, a przecież nie wolno zapomnieć także o popiele, który najbardziej wpływa na wydajność tego podzespołu. Naszą propozycją jest więc mycie hydrodynamiczne w maszynie, które pozwoli pozbyć się wspomnianego popiołu. Jego koszt, to zaledwie 500 złotych i jest to cena ruchoma, zależna od danego serwisu.
Czyszczenie (regeneracja) DPF-a. Jak, gdzie i za ile? - Czyszczenie DPF bez demontażu
Czyszczenie filtra DPF bez wymaganego demontażu może się sprawdzić, jeżeli nie nagromadziło się w nim dużo zanieczyszczeń. W przeciwnym razie Ty wprowadzisz preparat, a i tak nie pozbędziesz się uprzykrzających objawów, świadczących o jego nieprawidłowej pracy. Mocno zatkany element układu wydechowego powinien trafić na diagnostykę do serwisu, a także na specjalistyczną regenerację, ponieważ, po pierwsze: cena jest atrakcyjna, a po drugie: podzespół odzyska 100% parametrów.
Ile kosztuje regeneracja DPF i katalizatora? - Czyszczenie DPF - opinie
Na temat sposób czyszczenia filtra cząstek stałych można wyczytać masę opinii w Internecie i są oczywiście przeróżne. Jeden uzna, że DPF jest niepotrzebny i najlepiej się go pozbyć, inny poleci preparat, a trzeci potwierdzi, że regeneracja w serwisie przyniosła najbardziej oczekiwane rezultaty. Wybierz więc zaufany serwis, do którego trafi Twój niesprawny filtr cząstek stałych albo katalizator i za niewielkie pieniądze zostanie Ci zwrócony w pełni sprawny element, będący częścią układu wydechowego wielu pojazdów.
Komentarze