Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Prawdę mówiąc, proces usuwania filtra cząstek stałych nie należy do najtańszych usług, ponieważ łącznie z montażem emulatora tudzież zainstalowania programu, który ma na celu oszukać DPF, może kosztować do około 2500 złotych. Pozbycie się filtra DPF z układu wydechowego / ze sterownika silnika nie jest tak łatwym procesem, jak mogłoby się wydawać, ponieważ trzeba pamiętać o wykonaniu jeszcze kilku ważnych krokach po samym usunięciu tego podzespołu. Na tym koszta się nie skończą, ponieważ poruszaniem się samochodem, który nie spełnia norm emisji spalin i tym samym przyczynia się do zanieczyszczania środowiska, jest zabronione i w każdej chwili możesz otrzymać spory mandat do zapłacenia, stracisz dowód rejestracyjny i otrzymasz nakaz obowiązkowego montażu filtra cząstek stałych. A co się wiąże z ponownym umieszczeniem DPF? Otóż dodatkowe koszta, ponieważ nie zapomnij o tym, że nowy filtr DPF jest naprawdę drogi, a jeszcze doliczając do tego robociznę, to cena wzrośnie jeszcze bardziej. Tak więc odradzamy i proponujemy znaleźć inne rozwiązanie (wykonywanie regeneracji raz na jakiś czas) niż bezmyślne pozbawienie z układu wydechowego tego elementu.
Czy usunięcie DPF to dobry pomysł? - Wycięcie DPF konsekwencje 2021
Po raz kolejny odpowiadamy: nie – nie warto usuwać filtra cząstek stałych, bo będziesz mieć poważne problemy z Policją oraz nie dostaniesz pozytywnego wyniku z przeprowadzonego badania kontrolnego, zatem pojazd utraci homologację. Filtr DPF powstał po to, by chronić nasze powietrze przed trującymi pierwiastkami, które znajdują się w spalinach, a jeśli pozbawimy go tej funkcji poprzez wycięcie / programowe wyłączenie, to powstawanie smogu będzie jeszcze większe. Nie jest to zbyt optymistyczna perspektywa, poza tym kary, które mogą Ci grozić za zlekceważenie obowiązkowego posiadania DPF w aucie, bardzo mocno utrudnią Ci dalszą eksploatację pojazdu, a nawet ją uniemożliwią i jeszcze wytworzysz sobie dodatkowe i niepotrzebne koszta.
1. Polska to raj dla firm wycinających filtry cząstek stałych. Mazowieckie Centrum DPF wytnie, co tylko sobie życzysz - Programowe wyłączenie DPF – cena wykonania usługi
Jeśli chodzi o programowe wyłączenie filtra DPF i jego cenę, to tak naprawdę ciężko podać jedną konkretną, gdyż wszystko zależy od samochodu, marki i w jakim miejscu ta usługa miałaby zostać wykonana. Jeżeli jesteś nią zainteresowany, to wybierz serwis i się z nim skontaktuj. Na pewno z usunięciem filtra cząstek stałych nie będziesz mieć problemu, ponieważ wiele warsztatów oferuje takie usługi i wręcz do niej zachęcają, wypisując jej zalety. Tak czy inaczej, pozbycie się DPF w ogóle nie jest mądrą decyzją, dlatego lepiej się dobrze zastanów, zanim się tego podejmiesz.
2. Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór - Usuwanie DPF we Wrocławiu - cena
Oczywiście, że jest spór za usunięcie DPF, ponieważ istnieje zdecydowanie rozsądniejsze rozwiązanie, które zniweluje pojawiające się problemy z DPF, a mowa o specjalistycznym czyszczeniu filtra DPF w serwisie w celu przywrócenia jego parametrów. Jeśli chodzi o usuwanie filtra DPF na przykład we Wrocławiu, to najlepiej będzie skontaktować się z odpowiednim miejscem i dowiedzieć się, ile to będzie kosztować. Według nas kompletnie Ci się to nie opłaci, bo zapłacisz dużo pieniędzy z myślą, że Twój problem z tym podzespołem się skończy, a tak naprawdę okaże się dopiero początkiem tych kłopotów.
3. Usuwanie DPF - czy warto wycinać filtr cząstek stałych? - Czy usunięcie DPF zwiększa moc jednostki napędowej?
Nikt nie potwierdził teorii, że dzięki pozbyciu się filtra cząstek stałych z układu wydechowego pojazdu, odzyskasz utraconą moc pracy silnika, która wcześniej była nieodczuwalna przez obecność filtra DPF. Jest to nieprawdą, ponieważ tak, jak wspomnieliśmy, nie ma na to dowodów, więc nie warto wycinać filtra cząstek stałych DPF, zwłaszcza dla niepotwierdzonej hipotezy.
Komentarze