Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Serwisowe wypalanie filtra cząstek stałych kosztuje od 100 do około 300 złotych, w zależności od tego, czy pojedziesz do zwykłego warsztatu, czy do ASO. Ta metoda, która pomaga udrożnić DPF z zanieczyszczeń, polega na podpięciu przez mechanika testera diagnostycznego do sterownika silnika. Komputer pokładowy ma za zadanie podnieść obroty, kąt wtrysku się zmienia i ON podawany jest w fazie wydechu. Dodatkowa porcja paliwa nie wypala się w komorze spalania, przez co większa jego ilość trafia do układu wydechowego oraz do filtra DPF i tu dochodzi do spalenia. Dzięki temu procesowi podzespół osiąga na tyle wysoką temperaturę, że sadza bez problemu wypala się z wnętrza filtra cząstek stałych.
Komputerowe wypalanie DPF – zalety i wady - Program do wypalania DPF
Komputerowe wypalanie filtra cząstek stałych nie należy do najlepszej metody oczyszczania, ponieważ jest duże ryzyko, że prędzej czy później dojdzie do rozcieńczenia oleju silnikowego ropą, dlatego warto pamiętać, aby zaraz po ukończonym procesie dopalania sadzy wymienić filtr oleju z olejem silnikowym. Do zalet można na pewno zaliczyć to, że mechanik wykonuje tę usługę za Ciebie, a także jej cena jest atrakcyjna. Ponadto musisz wiedzieć, że lepiej by było, aby serwisowe wypalanie pozostawić w rękach mechaników, ponieważ potrzebny jest do tego sprzęt, odpowiedni program do wypalania DPF oraz wiedza fachowca.
Ile kosztuje wypalanie sadzy i czyszczenie filtra DPF? - Czyszczenie filtra cząstek stałych - cena
To, ile kosztuje wypalanie sadzy metodą serwisową, napisaliśmy na początku artykułu, natomiast jeśli chodzi o koszt np. mycia filtra cząstek stałych, to jest on nieco wyższy (+/- 500 złotych). Jeżeli chcesz całkowicie odblokować zatkane kanaliki filtrujące tego podzespołu, to czyszczenie hydrodynamiczne będzie najlepszym wyborem.
Regeneracja DPF w warsztacie — metoda hydrodynamiczna — Po czym poznać, że DPF jest zapchany?
Jeśli zauważyłeś, że w ostatnim czasie Twój pojazd stracił na wydajności i ciężko Ci osiągnąć moc, zwiększyło się spalanie, auto zaczęło kopcić, masz problem z utrzymaniem równych obrotów, to prawdopodobnie świadczy o zatkanym filtrze cząstek stałych. W takiej sytuacji albo rozpocznij procedurę wypalania (najlepiej w trasie), albo umów się do serwisu na diagnostykę i przy okazji na mycie hydrodynamiczne, które pozwoli oczyścić DPF z wszelkiego rodzaju osadów.
Komentarze