Subpage photo

Ile razy można regenerować DPF? To nielogiczne, ale prawdziwe

Oceń: / Aktualna ocena: 4.50

Dobry filtr cząstek stałych DPF powinien czyścić się mniej więcej co 400 do 700 kilometrów. Możesz jednak zauważyć, że filtr DPF chce wypalać się znacznie częściej, wówczas istnieje prawdopodobieństwo, że jest z nim coś nie tak i należy zaczerpnąć rady u specjalisty. Pamiętaj jednak, że liczby te zależne są od pojazdu, silnika, spalania paliwa, sposobu jazdy kierowcy itp. Dlatego warto zapoznać się z zaleceniami producenta dotyczącymi dbania o filtr cząstek stałych i zaczerpnąć rady u specjalisty ile razy można czyścić DPF i czy twój się do tego nadaje.

DPF przeznaczony do regeneracji
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - od 390 zł netto
Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
CZAS REALIZACJI
1-2 dni robocze
Cena - od 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Środki do czyszczenia DPF
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory:
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Czy warto stosować środki do czyszczenia DPF?

Powiedzmy sobie szczerze, środki do czyszczenia DPF to tylko opcja zapobiegawcza i należy je stosować od razu w przypadku zauważenia pierwszych niepokojących objawów, do których należą zwiększone spalanie, zdecydowanie gorsze osiągi, ciemniejsze spaliny czy kontrolka na desce rozdzielczej. Nie wszystkie sygnały da się zwalczyć środkami do czyszczenia i najbezpieczniej wysłać DPF na regenerację w specjalistycznej pracowni. Niestety środki czyszczące nie są wystarczające w przypadku filtra cząstek stałych.

Czyszczenie DPF w specjalistycznej pracowni

Regeneracja DPF w specjalistycznej pracowni

Oczyszczanie filtra cząstek stałych (DPF) w wyspecjalizowanym zakładzie to krok w stronę utrzymania aktywnego działania całego systemu wydechowego naszego samochodu. Procedura ta obejmuje usuwanie nagromadzonych cząstek stałych z filtra i ostatecznie przywraca jego pierwotną funkcjonalność. Działania te mogą obejmować mechaniczne czy chemiczne metody oczyszczania, w zależności od stopnia zabrudzenia i rodzaju używanego sprzętu. Podjęcie takiej decyzji może być podyktowane objawami, takimi jak spadek mocy silnika, zwiększone zużycie paliwa lub sygnalizacja awarii systemu DPF. Przed przystąpieniem do czyszczenia DPF zaleca się skonsultowanie się z autoryzowanym serwisem lub specjalistycznym warsztatem, aby zapewnić kompleksową diagnozę i odpowiednie działania.

Pralnia DPF, a specjalistyczny serwis

Wyrażenie "pralnia DPF" jest używane metaforycznie lub w sposób potoczny, aby opisać proces czyszczenia filtra cząstek stałych (DPF) w samochodzie. Faktycznie nie ma pralni specjalizujących się w czyszczeniu filtrów DPF, ale istnieją specjalistyczne zakłady lub warsztaty, które oferują usługi czyszczenia i regeneracji tych filtrów, o których już powyżej wspomnieliśmy. To niezwykle ważne, aby skorzystać z usług profesjonalnego warsztatu, który ma doświadczenie w obszarze układów wydechowych i filtrów cząstek stałych DPF.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Najlepszy mechanik od DPF? Blisko Ciebie!

Zbliż się do najlepszych mechaników od DPF w Polsce bez ruszania się z domu...

Czytaj więcej

Dlaczego AdBlue jest stosowane w silnikach Diesla? - wszystko co musisz wiedzieć!

AdBlue to marka handlowa roztworu mocznika w wodzie, który jest stosowany w pojazdach z silnikami diesla, aby zmniejszyć emisję tlenków azotu (NOx) do atmosfery. ...

Czytaj więcej

Czy w przypadku zapchanego DPF można zauważyć różnice w pracy silnika? - To Cię może zdziwić!

Tak, przy zapchanym DPF (filtrze cząstek stałych) można zaobserwować zmiany w pracy silnika. Kilka znaków, które mogą świadczyć o potencjalnych problemach z DPF. ...

Czytaj więcej

Jakie są możliwe problemy związane z AdBlue i jak im zaradzić? - To może Cię zaskoczyć!

Potencjalne kłopoty związane z AdBlue obejmują:1. Zamarznięcie AdBlue. Jest to wodny roztwór mocznika, który krystalizuje się przy temperaturze -11°C. Zamarznięte AdBlue może zablokować układ wtryskowy lub doprowadzić do awarii pompy...

Czytaj więcej

Dlaczego podczas wypalania DPF dymi na niebiesko? Dowiedz się, co na ten temat mówią eksperci!

Podczas procesu regeneracji filtra cząstek stałych (DPF), zwłaszcza w starszych pojazdach z silnikami wysokoprężnymi, czasami można zaobserwować dymienie na niebiesko. Więc dlaczego tak się dzieje? Sprawdź to razem z nami!...

Czytaj więcej

Sprawny DPF – Nowe „ABC" kierowcy

Aby zadbać o sprawność DPF i utrzymać go w optymalnym stanie, kierowcy powinni przestrzegać kilku kluczowych zasad, a przede wszystkim:...

Czytaj więcej

Usunięcie DPF lepsze niż czyszczenie? Portfel lżejszy o 6500 zł!

Usuwanie filtra cząstek stałych DPF to rozwiązanie dużo droższe niż czyszczenie (ok. 1500 zł), ale jednocześnie najskuteczniejsze...

Czytaj więcej

Jakie są typowe objawy niewłaściwie działającego filtra cząstek stałych? 5 rzeczy, które powinieneś wiedzieć!

Niewłaściwie działający filtr cząstek stałych (DPF) może objawiać się różnymi symptomami, które sygnalizują potencjalne problemy z jego funkcjonalnością lub regeneracją. Sprawdź razem z nami jakie!...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.