Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wykonanie całej usługi czyszczenia katalizatora nie zajmuje długo, bo tylko jeden dzień roboczy, więc następnego dnia samochód lub sam podzespół jest gotowy do odbioru. Udrażnianie katalizatora w domu trwa znacznie krócej, bo aż kilka minut, jeśli chce się zaaplikować specjalny preparat. Przed ostatecznym doborem odpowiedniej dla swojego katalizatora metody regeneracji, warto zapoznać się z opiniami i ze skutecznością każdej z nich. My możemy polecić Ci mycie wodne pod ciśnieniem, które stosuje się również w przypadku zanieczyszczonych filtrów cząstek stałych. Ten rodzaj oczyszczania reaktora katalitycznego pozwala uporać się z wszelkimi zanieczyszczeniami, które nagromadziły się wewnątrz katalizatora i które niestety utrudniały jego pracę. Przeciwwskazaniem do przeprowadzenia regeneracji tego elementu są wyraźnie widoczne uszkodzenia mechaniczne.
Wypalanie katalizatora - Czyszczenie katalizatora Karcherem
Katalizatora raczej nie powinno się wypalać, ponieważ nie jest to filtr DPF. Takie przepalanie mogłoby mu bardzo zaszkodzić i nawet uszkodzić wnętrze reaktora katalitycznego. Jeśli chodzi o czyszczenie katalizatora Karcherem, to też jest to nieco ryzykowne, ponieważ niewłaściwie ustawione ciśnienie również uszkodzi wkład. Jeżeli chcesz podjąć się samodzielnego oczyszczania tego podzespołu, to zakup specjalistyczny preparat albo umów się do serwisu.
Czyszczenie katalizatora i DPF — sposoby, koszty - Czyszczenie katalizatora domowym sposobem
Najtańszym sposobem wyczyszczenia reaktora katalitycznego jest zastosowanie preparatu o nazwie Liqui Moly, który ma bardzo dobre opinie. Kosztuje on około 50 złotych. Katalizator będzie w stanie dzięki niemu się udrożnić, o ile nie ma w nim za dużo tych osadów. W przeciwnym razie niezbędna jest wizyta w ASO i wypłukanie go w tak zwanej pralce DPF, która jest także przeznaczona do katalizatorów. Pamiętaj, aby nie czyścić ani reaktora katalitycznego, ani filtra DPF Kretem oraz innymi tego typu środkami, bo zazwyczaj nie da się już tych obu podzespołów uratować.
Ile kosztuje regeneracja DPF i katalizatora? - Czyszczenie katalizatora - czy warto?
Koszt regeneracji filtra cząstek stałych oraz katalizatora w serwisie jest bardzo atrakcyjny, bo nie przekracza on raczej 500 złotych, a znów efekty utrzymują się naprawdę długo. Ponadto czyszczenie katalizatora nie tyle, co jest opłacalne, co obowiązkowe. Bez sprawnego reaktora katalitycznego i w ogóle bez niego nie powinieneś jeździć samochodem, więc o tym warto pamiętać.
Komentarze