Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Ta kwestia niewątpliwie ciekawi większość kierowców pojazdów z silnikiem diesla, dlatego też chcemy wyjaśnić, że procedura wypalania filtra cząstek stałych może trwać do 30 minut. Jeśli sadza wypali się o wiele wcześniej z filtra DPF, to dla Ciebie nawet lepiej, natomiast mimo wszystko trzeba liczyć się, że poświęcenie trochę czasu podczas wykonywania tego procesu jest konieczne. Samoregeneracja DPF jest jedną z podstawowych czynności, aby utrzymać ten podzespół w dobrym stanie. Oprócz pamięci o wypalaniu filtra cząstek stałych trzeba także mieć na uwadze, że od czasu do czasu ten podzespół musi być oczyszczany w serwisie w celu całkowitego jego udrożnienia. Nie wolno stosować preparatów, które nie są przeznaczone do oczyszczania filtra DPF, ponieważ jest duże ryzyko, że go uszkodzisz.
Wypalanie sadzy w filtrze DPF – ile trwa i kosztuje wypad za miasto? - Sygnalizacja wypalania DPF w VW
Jeśli jesteś w trasie i w danym momencie w Twoim Volkswagenie wyświetli się kontrolka DPF, która daje Ci sygnał o dużej ilości osadów wewnątrz filtra cząstek stałych, to masz okazję do dokończenia czynności wypalania w trasie. Może to trwać od 15 do 30 minut w zależności od nagromadzenia się zanieczyszczeń, a to, ile spali się paliwo w tym czasie, zależy od rodzaju pojazdu, silnika i ogólnego stylu jazdy z jaką średnią prędkością będziesz tę sadzę wypalać, natomiast zakłada się, że to spalanie wyniesie +/- 5 litrów na 100 kilometrów.
1. Wypalanie DPF. Jak przepalić filtr DPF? Czy do jego wypalania powinno dochodzić na postoju, czy raczej w czasie jazdy? - Wypalanie DPF - jakie obroty będą najlepsze?
Sadza z filtra cząstek stałych powinna być wypalana naturalnie, podczas jazdy, ponieważ silnik nie utraci właściwości smarnych spowodowanych rozrzedzeniem oleju silnikowego dodatkowo podanym i jednocześnie niespalonym w całości paliwem. Jeżeli masz możliwość przeprowadzić regenerację pasywną zamiast aktywnej, to ją wykonaj. Pamiętaj o zwiększeniu obrotów, które powinny wynosić nawet 3,5 tysiąca, a także istotna jest też podwyższona prędkość, zachowując przy tym rozwagę.
2. Wypalanie DPF: objawy, montaż kontrolki wypalania filtra sadzy - Wypalanie DPF co 300 km
Filtr cząstek stałych, jeśli będzie chciał dać znać o potrzebie jego udrożnienia, z pewnością da o sobie znać poprzez wystąpienie kontrolki DPF. To jest duże ułatwienie dla kierowców, natomiast nie wszystkie auta są w taką kontrolkę wyposażone i poleca się w takiej sytuacji zadbać o montaż specjalnej diody przy lusterku kierowcy. Odnośnie wypalania DPF po przejechaniu 300 kilometrów, powinieneś wiedzieć, że taki objaw może być niepokojący i jeśli taka sytuacja wystąpi w Twoim samochodzie, to najlepiej będzie zdiagnozować ten problem w ASO.
3. Jak i kiedy wymusić wypalanie DPF? - Wypalanie DPF - jak rozpoznać ten proces?
Pojazd w momencie chęci wejścia w proces wypalania filtra cząstek stałych da Ci do rozpoznania takiego stanu poprzez wspominaną już kontrolkę DPF, zauważalne kłęby dymu wydostające się z rury wydechowej, problemy z szybszą jazdą oraz wyższe spalanie paliwa. Dzięki posiadaniu świadomości na temat rozpoznania procedury samooczyszczania DPF nie powinieneś tego przerywać, a kontynuować jazdę i doprowadzić do efektywnego ukończenia dopalania osadów z wnętrza filtra cząstek stałych.
Komentarze