Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Jeżeli właściciel swojego samochodu stosuje się do zasad prawidłowej eksploatacji, to filtr cząstek stałych może być wydajny nawet do 250 tysięcy przejechanych kilometrów. Z reguły jednak już po 150 tys. km przebiegu zaczynają się pojawiać pierwsze problemy. Jeśli zależy Ci na długotrwałym utrzymaniu tego podzespołu w jak najlepszej kondycji, zalecamy jego regenerację. Dzięki niej DPF odzyskuje utracone parametry wraz z właściwościami. Nie można pozbywać się filtra DPF z samochodu, ponieważ jego zadaniem jest usuwać szkodliwe cząstki stałe znajdujące się w spalinach. Gdybyś go wyciął, a niestety do tej pory takie przypadki się zdarzają, uniemożliwiłbyś mu to. Tak więc, jeżeli Twój pojazd został wyposażony w filtr cząstek stałych, nie masz innego wyjścia, jak dostosować się do zaleceń od producenta.
Filtr cząstek stałych DPF - zmora większości współczesnych Diesli - Wypalanie DPF co 150km
Filtr cząstek stałych nie jest zbyt lubianym podzespołem w samochodzie, a to dlatego, że może być on problematyczny dla kierowców w eksploatacji i generuje dodatkowe koszty. Posiadając DPF w aucie, jesteś zmuszony do dłuższych przejażdżek za miastem, aby pomóc mu się wypalić. W przeciwnym razie filtr DPF zapcha się na tyle, że niezbędna będzie specjalistyczna regeneracji, a niekiedy wymiana tego elementu na nowy. Pamiętaj również, że niezdrowym objawem jest wypalanie DPF co 150 kilometrów i należałoby to niezwłocznie sprawdzić. Ponadto, aby filtr DPF nie sprawiał aż tylu kłopotów, wystarczy, że poddasz go czyszczeniu.
Filtr cząstek stałych (DPF) - jak eksploatować i co ile wymieniać? - Wypalanie DPF - zapach
To, że filtr cząstek stałych się wypala, jest normalne oraz to, że podczas trwania tego procesu odczuwasz nieprzyjemny zapach wydobywający się z układu wydechowego. Jeśli DPF okaże się uszkodzony, to należy go wymienić, ponieważ nie będzie się nadawać do regeneracji. Filtr DPF w każdej chwili może się zużyć, ponieważ pracuje on w trudnych warunkach. Podzespół ten gromadzi w sobie mnóstwo zanieczyszczeń, które trzeba usuwać, bo inaczej utraci całkowicie swoje parametry. Twoim zadaniem jest go wypalać, jak i czyścić go w serwisie.
Żywotność a regeneracja filtra cząstek stałych - Zapchany DPF a spalanie
Jeżeli Twój DPF stracił swoją wydajność, to być może wynika to z jego przytkania. Praca tego podzespołu polega na wyłapywaniu i dopalaniu rakotwórczych związków chemicznych pochodzących ze spalin, tak więc normalne jest, że on po pewnym czasie zacznie tracić swoje właściwości. Z pewnością poradzi sobie z tym fachowe czyszczenie filtra cząstek stałych. Pamiętaj też, że jeśli zlekceważysz potrzebę zregenerowania filtra DPF, wpłynie to znacznie na kondycję tego elementu, jak również na silnik. Ponadto zauważysz zwiększone zużycie paliwa.
Komentarze