Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Jaka jest zasada działania katalizatora dwufunkcyjnego?
Pewnie bardzo wiele razy zdarzyło się Państwu zastanawiać nad tym, jak działa katalizator dwufunkcyjny. Taki katalizator samochodowy zazwyczaj ma za zadanie zmniejszać ilość tlenku węgla i węglowodorów w spalinach poprzez utlenianie ich. Wówczas to z układu wydechowego Diesla wydobywa się neutralny dwutlenek węgla i para wodna. Ten rodzaj reaktora katalitycznego stosowany jest w samochodach z silnikiem Diesla, a dodatkowo wsparty jest pracą filtra cząstek stałych, a często także dodatkowym konwerterem, takim jak SCR w celu redukcji tlenku azotu. W samochodach z silnikiem benzynowym, czyli o zapłonie iskrowym, spotkamy zaś katalizator trójdrożny, który nie tylko świetnie radzi sobie z redukcją szkodliwego tlenku azotu, ale jednocześnie jest w stanie utlenić tlenek węgla i węglowodory. Warto pamiętać, iż niezależnie, który typ katalizatora znajduje się w naszym samochodzie, to powinniśmy zadbać o to, aby sprawnie funkcjonował. Jak wiemy, budowa katalizatora jest bardzo delikatna. Warto więc dbać o jego odpowiednią eksploatację, a także dokonywać okresowych przeglądów układu wydechowego w naszym samochodzie. Nie narażajmy naszego katalizatora na nagłe skoki temperatur, czy też uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieostrożnej jazdy. Miejmy na uwadze, iż uszkodzony, czy też zapchany katalizator to nie tylko znaczny spadek komfortu jazdy, ale również i realne zagrożenie dla naszej jednostki napędowej, a także innych powiązanych z naszym katalizatorem podzespołów. Nie odkładajmy, więc w czasie decyzji o oddaniu naszego elementu układu wydechowego w ręce specjalistów, ponieważ szybka reakcja zawsze pozwoli nam ograniczyć koszty związane z poważniejszą naprawą, która niewątpliwie byłaby konieczna po długotrwałej jeździe na zapchanym, czy też uszkodzonym podzespole.
Brak katalizatora i objawy
Wiele osób próbuje rozwiązać problem, decydując się na nielegalne usunięcie problematycznego podzespołu. Miejmy jednak na uwadze, iż wówczas nie tylko świadomie trujemy środowisko, ale także jesteśmy narażeni na mandat. Dodatkowo nie mamy co liczyć również na podbicie przeglądu. W świetle prawa bowiem, takie auto nie ma prawa poruszać się po drodze. Pamiętajmy, iż brak katalizatora jest tak samo uciążliwy, jak jazda na zapchanym podzespole. Zmniejszeniu ulega moc silnika, w czasie jazdy odczuwamy również silne drgania, a także wydziela się nienaturalnie duża ilość spalin z układu wydechowego naszego auta. Należy również wspomnieć, iż silnik bez katalizatora pracuje znacznie głośniej, a więc każda dłuższa przejażdżka przysporzy nas o ból głowy. Nie warto więc świadomie pozbawiać się komfortu z jazdy naszym autem w celu zaoszczędzenia pieniędzy, a dodatkowo truć przy okazji środowisko. Z naszego doświadczenia wynika, że i tak w ostateczności kierowcy wracają w celu ponownego montażu podzespołu, ponieważ ich auta nie przechodzą przeglądu. Wiedząc już po lekturze niniejszego artykułu, jak działa katalizator dwufunkcyjny, a także trójdrożny, postarajmy się zadbać o odpowiednią eksploatację samochodu wyposażonego w ten podzespół. Reaktor katalityczny wówczas odwdzięczy się nam długotrwałą i nienaganną pracą.
Popularne wpisy
Filtr DPF 1731RJ
Wraz z zakupem nowego filtra cząstek stałych lub po regeneracji otrzymasz: • dwuletnią gwarancję ASO Bosch Diesel Service ...
Filtr DPF 855236
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 855236! ...
Komentarze