Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Warto wiedzieć, jak zbudowany jest filtr DPF?
W niniejszym artykule weźmiemy pod lupę to, jak jest zbudowany filtr cząstek stałych i co go charakteryzuje. Jak zaraz Państwo zauważą, budowa DPF będzie nieco podobna do budowy reaktora katalitycznego. Podzespół ten składa się z monolitu w postaci ceramicznego wkładu, który to pokryty jest powłoką o właściwościach katalitycznych. Filtr ten to metalowa puszka, której przekrój podobnie jak w przypadku katalizatora przypomina plaster miodu. Jak już chyba wszystkim wiadomo, zasada działania filtra cząstek stałych polega na tym, iż przechwytuje on szkodliwe substancje w postaci cząstek stałych i przechowuje do czasu wypalenia. Ten cenny monolit, w następnej kolejności otula powłoka ochronna, pełniąca również rolę izolatora. Ostatnią warstwę nawierzchnią stanowi, zaś metalowa obudowa. Proces dopalania odbywa się zazwyczaj podczas długotrwałej jazdy, kiedy to silnik jest dostatecznie rozgrzany, a filtr osiągnie odpowiednią temperaturę. Warto wiedzieć, iż niezalecane jest przerywanie wypalania, a w celu rozpoznania tego momentu pomaga nam filtr cząstek stałych i kontrolka, która pojawia się na desce rozdzielczej i znika po całej procedurze, która trwa zazwyczaj kilkanaście minut.
Filtr cząstek stałych – wymysł, czy konieczność?
Nie od dziś wiadomo, iż filtry stanowią grupę bardzo awaryjnych podzespołów. Z czasem ulegają one zapchaniu popiołem, który to w znacznym stopniu uniemożliwia prawidłową pracę naszego podzespołu. Należy jednak mieć na uwadze, iż stanowi on obowiązkowy element układu wydechowego Diesla, z racji tego, iż odpowiada za ograniczenie emisji szkodliwych spalin do środowiska. To dzięki nim w dużym stopniu powietrze, którym oddychamy, jest czystsze. Warto pamiętać, iż wdychane zanieczyszczenia ze spalin są jedną z głównych przyczyn powstawania chorób nowotworowych w obrębie układu oddechowego. Jazda samochodem z wyciętym podzespołem oprócz tego, iż jest trująca, to również podlega karze. Nie ryzykujmy zatem, ani zdrowiem, ani konsekwencjami prawnymi i zapchane podzespoły oddajmy w ręce specjalistów, którzy to wiedzą najlepiej, jak jest zbudowany filtr cząstek stałych i biorąc pod uwagę jego delikatną budowę, poddadzą go dedykowanemu tego typu zabiegom czyszczeniu wodnemu.
Popularne wpisy
Jakie są kluczowe korzyści płynące z regeneracji DPF? To podstawa, którą musisz znać!
Regeneracja filtra cząstek stałych (DPF) jest kluczowym procesem utrzymania prawidłowej wydajności i funkcji układu wydechowego w pojazdach wyposażonych w silniki diesla. ...
Filtr DPF 18308508993
W naszym serwisie oddasz na czyszczenie lub kupisz nowy filtr DPF 18308508993! ...
Komentarze