Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Kluczem rozpoznania katalizatora i DPF jest zapoznanie się z ich funkcją.
Bardzo często spotykamy się z pytaniami od Państwa na temat tego, jak odróżnić DPF od katalizatora. Tak więc w dzisiejszym artykule postaramy się Państwu odpowiedzieć na powyższe pytanie. Najłatwiej jest odróżnić katalizator od filtra cząstek stałych, biorąc pod uwagę funkcję, jakie mają za zadanie spełniać. Reaktor katalityczny bowiem wchodzi za pośrednictwem swojego wkładu, który zawiera metale szlachetne w reakcję ze spalinami i dokonuje ich oczyszczania ze szczególnie szkodliwych substancji, zaś DPF zajmuje się przechwytywaniem i gromadzeniem w swoim wnętrzu szkodliwych cząstek stałych, a z czasem dokonuje ich wypalenia. W celu wywołania takiego procesu korzysta on z dodatkowej podaży paliwa, w celu uzyskania optymalnej temperatury. Tak więc nie myślmy, iż katalizator zamiast DPF to będzie poprawne rozwiązanie, ponieważ, jak możemy zauważyć, pomimo iż obydwa podzespoły mają za zadanie ograniczać emisję szkodliwych spalin, tak ich funkcja będzie nieco się różniła. Miejmy na uwadze, iż katalizatory, podobnie, jak zresztą filtry ulegają częstym awariom w wyniku zapchania. Jest to jednak zjawisko naturalne, a wynika z ich specyfiki pracy. Gwarantujemy, iż czyszczenie serwisowe DPF, okaże się w ostateczności nie tylko bardziej korzystne cenowo, ale i również uchroni nas przed nieprzyjemnościami związanymi z wykryciem braku, czy też podmiany podzespołu na całkowicie inny typ i mamy tu na myśli, chociażby słynny tani katalizator uniwersalny zamiast DPF. Pamiętajmy, iż każdy zamontowany fabrycznie podzespół winien pozostawać na swoim miejscu! W momencie wykrycia tego typu procederu w czasie kontroli drogowej, czy też przeglądu, bez wątpienia zostaniemy ukarani mandatem i pożegnamy się z dowodem rejestracyjnym do czasu doprowadzenia naszego układu wydechowego „do porządku”. Nie łudźmy się, iż diagnosta nie będzie w stanie poradzić sobie z tym, jak sprawdzić, czy auto ma DPF. Już bowiem po wstępnym zaglądnięciu pod podwozie jest w stanie wykryć jego brak, czy też atrapę w postaci pustej obudowy. Wówczas to sprawdzenie kompletności podzespołu przy wykorzystaniu profesjonalnego oprogramowania będzie już stanowiło tylko formalność, a my zostaniemy odesłani do domu bez podbitego przeglądu.
Katalizator DPF – cena podzespołu
Wiele osób zastanawia się nad ceną reaktora katalitycznego. Tak, jak już wspominaliśmy, zdarzają się tanie katalizatory uniwersalne, jednak należy pamiętać, iż mimo swej nazwy również i one muszą być dobrze dobrane, a z tym często mamy kłopot. Katalizatory, jak i filtry cząstek stałych nie oszukujmy się, są drogie, a wynika to z ich budowy i zawartości metali szlachetnych. Warto jednak pamiętać, iż obecnie zapchany podzespół niekoniecznie musi oznaczać potrzebę zakupu nowego. Czyszczenie wodne, jakie oferują profesjonalne serwisy, jest w stanie przywrócić, takim podzespołom drugie życie w bardzo przystępnej cenie. Mając na uwadze powyższe, a także wiedząc, w jaki sposób odróżnić DPF od katalizatora, już chyba nikt nie ma wątpliwości, iż nie warto eksperymentować z podmianą podzespołu.
Popularne wpisy
DPF-a kopcenie
Przypadłość, jaką jest DPF-a kopcenie może mieć wiele przyczyn. Nadmierne zadymienie z układu wydechowego często pojawia się w następujących sytuacjach: ...
Filtry DPF - oczyszczanie spalin - reakcje chemiczne
Przepisy dotyczące normy emisji spalin są stopniowo, lecz przy tym stale zaostrzane. Dzieje się tak, ponieważ współcześnie szczególnie istotne jest, by ograniczać emisję szkodliwych oraz toksycznych składników spalin, zwłaszcza z silników ZS, czyli o zapłonie samoczynnym. ...
Komentarze