Jak oszukać czujnik różnicy ciśnień?

Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    Cena - 390 zł netto  Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów

  • check

    CZAS REALIZACJI  1-2 dni robocze

  • check

    Cena - 550 zł netto  Nowe filtry DPF FAP i katalizatory

  • check

    GWARANCJA  2 lata bez limitu kilometrów

  • check

    Stan dostępne

Image City 1 Image City 2
Firma regeneracji DPF, FAP, KAT

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
  • Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
  • Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
  • Wydruk protokołu z parametrami przepustowości

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
  • Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem

1. Czy jest sensowne oszukiwanie czujnika różnicy ciśnień?

W celu oszukania czujnika różnicy ciśnień zazwyczaj praktykuje się po usunięciu filtra cząstek stałych stosowanie emulatorów DPF. Ponadto podobnie zresztą, jak w przypadku oszustw sond lambda przy katalizatorach, dokonuje się modyfikacji w komputerze ECU, a także wgrania nowych map. Pamiętajmy jednak, iż nie warto szukać odpowiedzi na pytanie, jak oszukać czujnik DPF. Wycinanie podzespołu fabrycznie wchodzącego w wyposażenie pojazdu i mającego na celu redukcję zanieczyszczonych spalin sprawi, iż nasz samochód nie będzie miał prawa poruszać się po drodze, a tym samym liczmy się z tym, że i stosowanie emulatorów jest zabiegiem nielegalnym. Podzespół spełniający tak ważną funkcję winien być sprawny i drożny. Bardzo często również spotykamy się z Państwa pytaniami dotyczącymi tego, jak sprawdzić czujnik ciśnienia spalin. Jak wiemy bowiem, objawy jego uszkodzenia są podobne do tych, jakie daje zapchany DPF. Warto mieć na uwadze, iż to zawsze od niego powinniśmy rozpocząć kontrolę. Zazwyczaj w pierwszej kolejności dokonuje się oględzin połączeń przewodów, a także sprawdza się ich stan techniczny. Jeżeli wszystkie przewody są na swoim miejscu, a także nie są uszkodzone, dokonuje się pomiaru napięcia za pomocą miernika, wówczas to po takim pomiarze już mamy pewność czy czujnik działa w sposób prawidłowy, a w sytuacji jego uszkodzenia zakłada się wówczas nowy. Pamiętajmy jednak, aby tego typu diagnozy pozostawić zawsze fachowcom, ponieważ to oni wiedzą najlepiej, jaka powinna być różnica ciśnień DPF VW i każdego innego auta. Warto mieć na uwadze, iż o ile sama wymiana czujnika może i nie będzie skomplikowana, tak już jego ponowne zaprogramowanie wielu osobom przysporzy problemu. Wymaga to nie tylko szczególnych umiejętności, ale również posiadania specjalistycznego sprzętu. Odpowiednio zaadaptowany czujnik różnicy ciśnień, będzie dokonywał wiarygodnych pomiarów, a tym samym nasz filtr będzie mógł na czas dokonywać swojej regeneracji. Tak więc, jak możemy zauważyć, kondycja naszego filtra jest ściśle uzależniona od stanu technicznego tego niepozornego, małego czujnika różnicy ciśnień.

Jak oszukać czujnik różnicy ciśnień?

Czujnik różnicy ciśnień 2.0 TDI

Jak już wspominaliśmy to, czy filtr będzie regenerował się na czas, jest uzależnione od pomiarów naszego czujnika DPF. Niezależnie, czy to będzie czujnik różnicy ciśnień od silnika 2.0 TDI, czy też każdego innego w przypadku jego awarii, podobnie jak i w sytuacji zapchanego DPF, pojawią się kłopoty ze spadkiem mocy silnika, a także nadmiernym poborem paliwa. Nie warto wtedy zwlekać z naprawą w obawie przed kosztami, ponieważ może dojść do nadmiernego zapchania filtra. Większość problemów związanych z nieprawidłową pracą DPF wynika z czujnika i chociażby odłączenia się przewodu lub też jego przerwania. Pamiętajmy ponadto również o tym, że filtr ma prawo się zapchać, a wynika to z jego wytężonej pracy, tak więc i potrzeba oddania go po jakimś czasie do czyszczenia serwisowego jest naturalna i nie stanowi nic dziwnego. Nie przerażajmy się więc od razu ceną za naprawę usterki i nie rozwiązujmy pochopnie problemu poprzez nielegalne wycinanie podzespołu, a następnie zastanawianie się jak oszukać czujnik różnicy ciśnień. Gwarantujemy, iż koszta związane z usuwaniem podzespołu, a także przeprowadzonymi manipulacjami w połączeniu z sankcjami prawnymi po wykryciu takiego procederu, znacznie przekroczą koszt wymiany przewodu, całego czujnika, czy też czyszczenia serwisowego naszego zapchanego filtra.

Czujnik różnicy ciśnień 2.0 TDI
Co o tym myślisz?

Komentarze

Mateusz
star star star star star
Wystawiono Rok temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Oszukiwanie czujnika różnicy ciśnień jest nielegalne i niebezpieczne. Czujnik różnicy ciśnień jest ważnym elementem, który monitoruje ciśnienie przed filtrem DPF oraz za nim. Jeśli zostanie mu to uniemożliwione, to filtr cząstek stałych nie będzie mógł dobrze pracować. Jeśli podejrzewasz, że masz problem z czujnikiem różnicy ciśnień, zwróć się o pomoc do serwis w celu zdiagnozowania i wymiany.
Marian
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Poradnik dla kombinatora xD Lepiej naprawić i niech działa jak trzeba. Można takie zabiegi w starych samochodach, ale jak ktoś ma dosyć nowy i go szanuje, to nie będzie się decydował na jakieś oszustwa.
Henryk
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Nie radziłbym próbować oszukiwać czujnik różnicy ciśnienia, jak już coś się dzieje to lepiej poradzić się specjalistów w serwisie. A już wycinać pdf..to już można się liczyć z masa nieprzyjemnych konsekwencji.
chmureczka
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Co wy macie z tym oszukiwaniem? Ktoś tak bardzo nie ma czasu na pojawienie się u mechanika, że potrzebne są mu informacje o tym jak oszukać czujnik różnicy ciśnień? współczuję xd
Magda
star star star star star
Wystawiono 2 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Zacznijmy od tego, po co w ogóle wycinać DPFa? Żeby wprowadzać jakieś emulatory? Kompletnie bez sensu i tylko generowanie niepotrzebnych kosztów. Nie popieram :D
Rysiek
star star star star star
Wystawiono 3 lata temu
Czy ten komentarz był pomocny?
Czujnik różnicy ciśnień 2.0 TDI miałem uszkodzony i no jeździłem trochę jeszcze na aucie z uszkodzonym bo nie było kiedy wymienić. Jak się okazało tak zawaliło filtr, że trzeba było jeszcze demontować i czyścić, bo inaczej nie dało rady.

Popularne wpisy

24 sierpnia 2018

Co to jest usuwanie DPF?

Usuwanie filtra cząstek stałych DPF jest to praktyka polegająca na fizycznym usunięciu z konstrukcji układu wydechowego filtra DPF poprzez jego wycięcie i zastosowaniu w zamian przepustnicy lub zwykłej rury. ...