Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Czy jest sensowne oszukiwanie czujnika różnicy ciśnień?
W celu oszukania czujnika różnicy ciśnień zazwyczaj praktykuje się po usunięciu filtra cząstek stałych stosowanie emulatorów DPF. Ponadto podobnie zresztą, jak w przypadku oszustw sond lambda przy katalizatorach, dokonuje się modyfikacji w komputerze ECU, a także wgrania nowych map. Pamiętajmy jednak, iż nie warto szukać odpowiedzi na pytanie, jak oszukać czujnik DPF. Wycinanie podzespołu fabrycznie wchodzącego w wyposażenie pojazdu i mającego na celu redukcję zanieczyszczonych spalin sprawi, iż nasz samochód nie będzie miał prawa poruszać się po drodze, a tym samym liczmy się z tym, że i stosowanie emulatorów jest zabiegiem nielegalnym. Podzespół spełniający tak ważną funkcję winien być sprawny i drożny. Bardzo często również spotykamy się z Państwa pytaniami dotyczącymi tego, jak sprawdzić czujnik ciśnienia spalin. Jak wiemy bowiem, objawy jego uszkodzenia są podobne do tych, jakie daje zapchany DPF. Warto mieć na uwadze, iż to zawsze od niego powinniśmy rozpocząć kontrolę. Zazwyczaj w pierwszej kolejności dokonuje się oględzin połączeń przewodów, a także sprawdza się ich stan techniczny. Jeżeli wszystkie przewody są na swoim miejscu, a także nie są uszkodzone, dokonuje się pomiaru napięcia za pomocą miernika, wówczas to po takim pomiarze już mamy pewność czy czujnik działa w sposób prawidłowy, a w sytuacji jego uszkodzenia zakłada się wówczas nowy. Pamiętajmy jednak, aby tego typu diagnozy pozostawić zawsze fachowcom, ponieważ to oni wiedzą najlepiej, jaka powinna być różnica ciśnień DPF VW i każdego innego auta. Warto mieć na uwadze, iż o ile sama wymiana czujnika może i nie będzie skomplikowana, tak już jego ponowne zaprogramowanie wielu osobom przysporzy problemu. Wymaga to nie tylko szczególnych umiejętności, ale również posiadania specjalistycznego sprzętu. Odpowiednio zaadaptowany czujnik różnicy ciśnień, będzie dokonywał wiarygodnych pomiarów, a tym samym nasz filtr będzie mógł na czas dokonywać swojej regeneracji. Tak więc, jak możemy zauważyć, kondycja naszego filtra jest ściśle uzależniona od stanu technicznego tego niepozornego, małego czujnika różnicy ciśnień.
Czujnik różnicy ciśnień 2.0 TDI
Jak już wspominaliśmy to, czy filtr będzie regenerował się na czas, jest uzależnione od pomiarów naszego czujnika DPF. Niezależnie, czy to będzie czujnik różnicy ciśnień od silnika 2.0 TDI, czy też każdego innego w przypadku jego awarii, podobnie jak i w sytuacji zapchanego DPF, pojawią się kłopoty ze spadkiem mocy silnika, a także nadmiernym poborem paliwa. Nie warto wtedy zwlekać z naprawą w obawie przed kosztami, ponieważ może dojść do nadmiernego zapchania filtra. Większość problemów związanych z nieprawidłową pracą DPF wynika z czujnika i chociażby odłączenia się przewodu lub też jego przerwania. Pamiętajmy ponadto również o tym, że filtr ma prawo się zapchać, a wynika to z jego wytężonej pracy, tak więc i potrzeba oddania go po jakimś czasie do czyszczenia serwisowego jest naturalna i nie stanowi nic dziwnego. Nie przerażajmy się więc od razu ceną za naprawę usterki i nie rozwiązujmy pochopnie problemu poprzez nielegalne wycinanie podzespołu, a następnie zastanawianie się jak oszukać czujnik różnicy ciśnień. Gwarantujemy, iż koszta związane z usuwaniem podzespołu, a także przeprowadzonymi manipulacjami w połączeniu z sankcjami prawnymi po wykryciu takiego procederu, znacznie przekroczą koszt wymiany przewodu, całego czujnika, czy też czyszczenia serwisowego naszego zapchanego filtra.
Popularne wpisy
Walec JCB - czyszczenie filtra DPF i katalizatora SCR
Regeneracja DPF i SCR w maszynach JCB Brytyjskie przedsiębiorstwo - J C Bamford Excavators Ltd. zajmuje się produkcją maszyn rolniczych, agregatów prądotwórczych oraz maszyn drogowych. ...
Co to jest usuwanie DPF?
Usuwanie filtra cząstek stałych DPF jest to praktyka polegająca na fizycznym usunięciu z konstrukcji układu wydechowego filtra DPF poprzez jego wycięcie i zastosowaniu w zamian przepustnicy lub zwykłej rury. ...
Komentarze