Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Masz uszkodzoną grzałkę? Wymień ją i nie oszukuj!
Wielu kierowców w przypadku problemów z odpowiednim pomiarem, wynikającym z uszkodzonej grzałki rozważa to, jak oszukać grzałkę sondy lambda. W tym celu dokonuje się eksperymentów z zastosowaniem oporników/ rezystorów, ale jak możemy zauważyć, takie manipulacje przynoszą krótkotrwały efekt, a błąd wskazujący na awarię grzałki po krótkiej chwili powraca na naszą deskę rozdzielczą. Nie warto, więc podejmować się eksperymentów na własną rękę i tuszować usterki. Najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem bez dwóch zdań, będzie zawsze oddanie naszego auta w ręce fachowców, którzy najlepiej będą wiedzieli, jak sprawdzić grzałkę sondy lambda i w razie konieczności zamienią część na nową. Dokonają odczytu błędu naszej usterki, który w przypadku grzałki będzie związany z ogrzewaniem czujnika. Wówczas to już po nitce do kłębka rozpoczną diagnozę takiej sondy, ponieważ błąd ten może oznaczać nie tylko przepalenie i zużycie grzałki, ale także niepozorne odpięcie się przewodu, czy też uszkodzenie samej sondy lambda. Kolejnym sposobem na sprawdzenie grzałki jest sprawdzenie jej oporności i napięcia miernikiem. Jeżeli wskaże na wynik odbiegający od normy mamy już pewność, iż grzałka jest uszkodzona. Nie warto rozmyślać wówczas nad tym, czy istnieje sposób na omijanie sondy lambda, ponieważ, jak wiemy bez jej odpowiedniego pomiaru, sterownik silnika będzie podejmował szereg złych decyzji, a one, jak możemy przypuszczać, w szybkim stopniu wpłyną na znaczny spadek kondycji naszego katalizatora. Ponadto w konsekwencji również i nasz silnik zacznie ciężej pracować, a układ wydechowy naszego auta zacznie emitować nadmiernie zanieczyszczone spaliny. Miejmy na uwadze, iż taka jazda będzie nie tylko niekomfortowa, ale i mało ekonomiczna, ponieważ może wzrosnąć nawet o połowę zapotrzebowanie na paliwo! Podkreślamy raz jeszcze, iż rezystor zamiast sondy lambda, nie stanowi rozwiązania, a dodatkowo może nam przysporzyć jeszcze większych problemów. Wartości odbierane ze strony rezystora z pewnością nie będą miarodajne, a tym samym tylko czekać, aż nasz katalizator ulegnie uszkodzeniu, a silnik obciążony pracą w nienaturalnych warunkach przejdzie w tryb pracy awaryjnej.
Emulator sondy lambda – czy warto?
Jak więc kolejny raz możemy się przekonać - nie ma nic za darmo. Jeżeli chcemy się cieszyć niezawodną pracą naszego podzespołu, warto co jakiś czas kontrolować jego pracę. Pamiętajmy, iż stosowanie emulatorów jest nie tylko niedozwolone, ale również i niebezpieczne, tym bardziej, jeżeli dokonujemy eksperymentów na własną rękę. Nic niewarte jest, więc zastanawianie się nad tym, jak oszukać grzałkę sondy lambda i co, zamiast niej przylutować, aby oszukać komputer. Jedynym trafnym rozwiązaniem będzie wyłącznie wymiana sondy na nową.
Popularne wpisy
Co zrobić z zapchanym katalizatorem?
Jeżeli się da, to zapchany katalizator należy oddać do regeneracji. W przypadku mechanicznych uszkodzeń bezapelacyjnie wymaga się ...
Jazda bez płynu FAP
Bardzo często zdarza się, iż po regeneracji naszego pozbawionego drożności mokrego filtra cząstek stałych, pytając o przyczynę tak beznadziejnej kondycji naszego podzespołu, jesteśmy informowani, iż ...
Komentarze