Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Filtr cząstek stałych z układu wydechowego samochodu możesz usunąć poprzez jego wycięcie lub przez programowe wyłączenie tego podzespołu w sterowniku silnika. Procedura pozbywania się filtra DPF jest niezgodna z prawem, więc jeśli zdecydujesz się na to, nie zdziw się, jak przyjdzie Ci zmierzyć się z konsekwencjami. DPF czy FAP muszą znajdować się sprawne w aucie, ponieważ ich zadaniem jest oczyszczanie spalin z toksycznych dla środowiska cząstek PM, tak więc, aby mogły spełniać swoją funkcję, nie możesz dopuścić do ich dysfunkcji. Najlepszym sposobem na uratowanie niedrożnego filtra cząstek stałych i jednocześnie uchronieniem się przed karami będzie przeprowadzenie raz na jakiś czas dokładnego oczyszczania filtra DPF / FAP. Pamiętaj, że miejsce, z którego wyciąłeś DPF lub FAP i tak będzie w końcu zapełnione nowym elementem, ponieważ bez niego poruszanie się autem jest niemożliwe.
Nowoczesny diesel - czy i jak usunąć z niego filtr DPF. - Czy usunięcie DPF zwiększa moc pracy pojazdu?
Nie polecamy usunięcia DPF, ponieważ jest inne rozwiązanie, o wiele bardziej rozsądne; a chodzi o regenerację DPF, która pomoże w odzyskaniu parametrów wraz z właściwościami, a Ty nie będziesz musiał zapłacić mandatu, nie zabiorą Twojego dowodu rejestracyjnego ani nie będziesz musiał się martwić, że pojazd nie przejdzie badania kontrolnego. Mylne jest stwierdzenie, że usunięcie filtra DPF zwiększy moc auta, ponieważ nie ma nawet potwierdzonych badań pod tym kątem. Masz zatkany DPF? Nie wycinaj go, tylko oczyść.
1. Usuwanie filtra DPF – nie ma z tym problemu, ale jest spór - Wycięcie DPF - skutki
Wiele serwisów zajmuje się usuwaniem filtra cząstek stałych i na jego miejsce wprowadzany jest specjalny emulator, który ma oszukać nieobecność DPF-a, aby sterownik silnika nie zgłupiał i nie został uszkodzony przez ciągłe próby nieudanych procesów wypalania. Warunkiem do poprawnie wykonanej usługi pozbycia się podzespołu jest pamiętanie o emulatorze lub o stworzeniu indywidualnych map dla sterownika jednostki napędowej. Skutkiem jednak wycinania filtra DPF są między innymi: kara pieniężna za zanieczyszczanie środowiska, utrata homologacji pojazdu oraz nieotrzymanie pozytywnego wyniku z badania okresowego.
2. Usuwanie DPF - czy warto wycinać filtr cząstek stałych? - Programowe wyłączenie DPF
Nie warto wycinać filtra DPF, ponieważ nic na tym pozytywnego nie zyskasz, a wręcz wydasz mnóstwo pieniędzy na wykonanie tej usługi. Dodatkowo czekają Cię w późniejszym czasie nowe koszty, które będą spowodowane zakupem podzespołu, zamontowaniem go i zaadaptowaniem w sterowniku silnika. Nie polecamy ani wycinać filtra DPF, ani programowo go wyłączać.
3. DPF: palący problem właścicieli diesli. Jak się go pozbyć? - Usuwanie DPF ze sterownika
Nie pozbywaj się filtra cząstek stałych, ale za to zastanów się nad regeneracją tego elementu, aby przywrócić jego początkową sprawność. To nie problem leży w filtrze DPF, ale w stylu jazdy i niedostosowywaniu się do zaleceń od producenta. Usuwanie DPF ze sterownika będzie wiązało się z licznymi konsekwencjami, dlatego lepiej zadbać o jego regenerację niż ot tak się go pozbyć.
Komentarze