Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
1. Czyścić samodzielnie czy może w serwisie?
Nie od dziś wiadomo, iż reaktory katalityczne z racji swej wytężonej pracy należą do grupy podzespołów o wysokim stopniu awaryjności, a w związku z tym pytania o to, jak samemu zregenerować katalizator nikogo już nie dziwią. Jedynym i niezawodnym sposobem na regenerację jest metoda wodnego czyszczenia. Podkreślamy, iż jeśli chodzi o czyszczenie katalizatora cena zabiegu jest stosunkowo niska, a w efekcie powraca do nas podzespół z przepustowością porównywalną do tej w nowym reaktorze. Warto pamiętać, iż katalizator zapycha się nie tylko sadzą, ale i opornym na wszelkie amatorskie czyszczenia popiołem. Możemy zapewnić, iż żadne nowatorskie porady z zakresu czyszczenie katalizatora forum, zakładające próbę udrożnienia zapchanego elementu naszego układu wydechowego nie przyniosą pożądanego efektu, a mało co… Mogą i zupełnie zniszczyć nasz delikatny podzespół. Zapomnijmy raz na zawsze o czyszczeniu katalizatorów, chociażby słynnymi środkami do udrożniania rur. Taki zabieg będzie miał opłakane skutki, ponieważ może się skończyć nawet stopieniem drogocennego wkładu. Nie narażajmy się więc na dodatkowe straty i bezzwłocznie oddajmy nasz podzespół do serwisu, gdzie regeneracja katalizatora benzyna zostanie przeprowadzona w sposób fachowy, a przede wszystkim przy pomocy maszyn i środków przeznaczonych do tego typu zabiegów.
Zapchany katalizator benzyna | Objawy
Jak już wiemy, po lekturze pierwszej części artykułu nie warto eksperymentować z samodzielnym czyszczeniem podzespołu. Objawów wskazujących na zapchany katalizator takich, jak nagły spadek mocy samochodu, problem z przyspieszeniem, drżenie na biegu jałowym, a także nadmierne zużycie paliwa, pozbędziemy się tylko wtedy, gdy oddamy nasz podzespół w ręce specjalistów. Nie warto zastanawiać się nad tym, w jaki sposób samemu zregenerować katalizator, ponieważ nasza ingerencja w ten delikatny element może przynieść opłakane skutki w postaci jego uszkodzeń, a koszty naprawy wówczas niejednokrotnie znacznie przewyższą koszt samego czyszczenia.
Popularne wpisy
Filtr DPF 73059
Przed czyszczeniem filtra DPF wykonujemy diagnostykę stanu filtra (aby wykluczyć uszkodzenia mechaniczne, wypalenie, wytopienie itd.) – sama ta weryfikacja nic nie kosztuje ...
AdBlue - Jak stosować i uzupełniać płyn w pojazdach z silnikami diesla?
Co to jest AdBlue i jak działa? AdBlue to marka zarejestrowana przez niemiecką organizację Verband der Automobilindustrie (VDA) i oznacza płyn zawierający wodny roztwór mocznika o stężeniu 32,5%. Jest on wstrzykiwany do układu wydechowego pojazdu, gdzie reaguje z tlenkami azotu podczas przepływu spalin przez katalizator SCR. ...
Komentarze