Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce
- Autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług
- Najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution
- Wydruk protokołu z parametrami przepustowości
Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych
- Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin
- Szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce!
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
Stan filtra cząstek stałych może zostać sprawdzony w dobrze wyposażonym serwisie za pomocą testera diagnostycznego. Takie urządzenie można również kupić we własnym zakresie, jednak nie zalecalibyśmy podejmować się tej weryfikacji na własną rękę, bo przez przypadek mógłbyś coś uszkodzić albo przeoczyć, a do wszelakich analiz podzespołów niezbędna jest specjalistyczna wiedza. Poza tym, jeśli fachowiec sam sprawdzi ilość nagromadzonych osadów, będzie w stanie na tej podstawie dobrać odpowiednią metodę regeneracji filtra DPF, która pozwoli w całości odblokować zatkane sadzą i popiołem kanaliki filtrujące. Jeśli filtr DPF / FAP będzie całkowicie czysty i nienagannie sprawny, to nie będzie żadnych przeciwwskazań do tego, abyś mógł poruszać się autem.
Jak łatwo sprawdzić filtr DPF nawet domowym sposobem? Wstępna diagnostyka poziomu zapchania filtra DPF - Poziom zapełnienia DPF
Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych bez problemu zostanie sprawdzony przy użyciu testera diagnostycznego, który podpinany jest do sterownika silnika. Dzięki temu dowiesz się, ile procent sadzy i popiołu znajduje się wewnątrz DPF. O problemie z przepustowością filtra DPF poinformuje kierowcę kontrolka wypalania, której nie powinieneś zignorować, ponieważ odczujesz to między innymi przez spadek mocy i osiągów silnika. Możesz także spróbować samodzielnie wyczyścić DPF specjalnie dedykowanym preparatem.
1. Czy można sprawdzić, w jakim stopniu zużyty jest filtr DPF? - Diagnostyka filtra DPF VCDS
Wspominaliśmy już, że w celu sprawdzenia stanu wypełnienia filtra cząstek stałych osadami najlepiej zastosować tester diagnostyczny ze specjalnym oprogramowaniem, którym dysponuje oczywiście serwis. Za jego sprawą użytkownik swojego samochodu będzie świadomy tego, kiedy należy zacząć myśleć o wymianie podzespołu albo na jaki rodzaj regeneracji powinien się zdecydować. Ponadto pomocne jest to także w rozpoznaniu awarii innych elementów, które nie dawały konkretnych symptomów.
2. Zapchany filtr cząstek stałych DPF – sprawdź, co możesz zrobić - Jak sprawdzić ilość popiołu w DPF?
Po raz kolejny podpowiadamy, jak skutecznie i czym zdiagnozować ilość popiołów wewnątrz filtra cząstek stałych i mowa o programie VCDS, który również możesz nabyć we własnym zakresie. Wprawdzie najlepiej byłoby, gdybyś tę czynność zostawił w rękach fachowców w celach bezpieczeństwa. Ten program jest w stanie zdiagnozować stan pojazdów wchodzących w skład grupy VAG (rocznik produkcji: 1990 do 2020). W Internecie możesz znaleźć także aktualne wersje VCDS, które obsługują również inne marki pojazdów.
3. Wypalanie DPF – jak wypalić filtr cząstek stałych? - Jak wymusić wypalanie DPF?
Wypalanie sadzy z filtra cząstek stałych może odbyć się na trzy sposoby, z czego ostatni wykonywany jest przez specjalistę serwisu, podłączając komputer do sterownika silnika i w sposób sztuczny wywołuje podanie nowej dawki ON, który ma rozgrzać spaliny. Ponadto możesz także wypalić zanieczyszczenia na postoju (jest to tak samo sztuczna metoda udrażniania filtra, co wypalanie komputerowe) oraz w trasie. Jeśli czujesz, że Twój DPF wymaga tego oczyszczenia, podnieś prędkość i obroty, a także nie przerywaj takiego stylu jazdy przez najbliższe kilkanaście minut. W ten sposób pozbędziesz się problematycznej sadzy, a w razie, gdyby z filtrem nadal były kłopoty, to już koniecznie należy zwrócić się z tym do serwisu.
Popularne wpisy
Filtr DPF 1859397
Szybki czas realizacji zamówienia – jeśli złożysz zamówienie tuż przed 11:00, filtr DPF odbierzemy od Ciebie jeszcze tego samego dnia ...
Filtr DPF BK315H270DB
W naszym serwisie zregenerujesz, kupisz zregenerowany bądź nowy Filtr DPF BK315H270DB ...
Komentarze