Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
1. Sprawdzanie katalizatora w serwisie.
Jednym z wielu pytań, jakie zadają nam Państwo, jest to dotyczące kwestii jak sprawdzić katalizator w Dieslu. Otóż najlepszym sposobem jest oddanie naszego katalizatora w ręce specjalistów, którzy za pomocą testera diagnostycznego i oględzin sprawdzą jego stan, a następnie w przypadku wykrycia nieprawidłowości, podejmą decyzję o dalszym działaniu. Można również na własną rękę obserwować, czy nie występują charakterystyczne dla tego typu awarii symptomy. Gwarantujemy, iż zapchany katalizator - objawy Diesel są nie do przeoczenia. Zaczynają wówczas Państwo odczuwać dyskomfort w trakcie jazdy, spowodowany, chociażby spadkiem mocy silnika, czy też trudnością z przyspieszeniem, a bardzo często nawet odpaleniem takiego auta. Nikogo nie zdziwi również uszkodzony katalizator - dźwięk, który nie należy do najprzyjemniejszych, a wynika zazwyczaj z uszkodzonego wkładu, który podczas zwiększania obrotów, pokruszony obija się o metalową obudowę katalizatora, dając tym samym przenikliwy, metaliczny oddźwięk. W sytuacji, gdy dodatkowo wyskoczy kontrolka check engine, nie mamy co się zastanawiać, a nasz podzespół jak najszybciej należy oddać do serwisu. Pamiętajmy, iż nie należy naszego katalizatora spisywać na straty, ponieważ obecnie mamy możliwość regeneracji takich podzespołów w bardzo korzystnej cenie. Reaktor katalityczny po takim zabiegu odzyskuje swoją pierwotną sprawność, a wszelkie problemy natury zapchany katalizator i szarpanie, jak i również te wymienione powyżej przechodzą w niepamięć.
Czyszczenie katalizatora - zalety
Jak już wspomnieliśmy, najskuteczniejszą metodą na odzyskanie komfortu jazdy i ustąpienie przykrych objawów jest oddanie zapchanego podzespołu w ręce fachowców w celu regeneracji. Czyszczenie takie jest o wiele tańsze niż koszt zakupu nowego podzespołu, a należy dodać, iż katalizator po takim zabiegu pracuje na równi z nowym podzespołem. Zabiegiem dedykowanym tej jakże delikatnej części układu wydechowego jest hydromechaniczne czyszczenie, które doszczętnie wpłukuje wszelkie nagromadzone w wyniku eksploatacji nagary z naszego katalizatora, przywracając mu tym samym początkową drożność. Warto więc będąc już świadomym, jak sprawdza się katalizator w Dieslu, reagować na czas na niepokojące symptomy, a tym samym ograniczyć koszty związane z poważniejszą naprawą, które niewątpliwie pojawiłyby się na skutek długotrwałej jazdy na zapchanym podzespole.
Komentarze