Subpage photo

Jak wymienić filtr DPF?- sprawdź to!

Oceń: / Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
Stan - dostępne
Serwis regeneracji DPF
Zadzwoń +48 725 803 803 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
W naszej ofercie znajdziesz filtry DPF, FAP oraz katalizatory:
  • nowe
  • regenerowane na wymianę
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji / czyszczenia filtrów cząstek stałych DPF, FAP, SCR i katalizatorów w Polsce,
  • autoryzacja Bosch Diesel Service - gwarancja najwyższej jakości usług,
  • najnowocześniejsza maszyna do czyszczenia filtrów szwajcarskiej firmy FFSolution,
  • wydruk protokołu z parametrami przepustowości.

Regenerujemy filtry montowane zarówno w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

  • Filtry spełniają warunki homologacji i normy emisji spalin,
  • szybki czas realizacji zamówienia i najlepsze ceny w Polsce,
  • przyjmujemy zlecenia wysyłkowe i prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą,
  • podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem.

Proces wymiany filtra DPF rozpoczyna się od demontażu elementów układu wydechowego, następnie usuwany zostaje stary filtr DFP, wymienione zostają uszczelki, a w miejsce starego montowany jest nowy DPF wraz ze skompletowanym układem wydechowym. Ostatnim etapem procesu wymiany filtra jest adaptacja w sterowniku. Ponieważ, wymiana filtra na element fabrycznie nowy wiąże się z dużymi kosztami, wielu klientów często decyduje się na wybór zamiennika, który odpowiada danej marce samochodu. Warunkiem jest dobranie odpowiedniego zamiennika spełniającego określone normy emitowania spalin. Jeżeli pojazd nie spełnia określonych wymogów, nie może zostać dopuszczony do udziału w ruchu drogowym. Wymiana filtra DPF jest dość skomplikowanym procesem, dlatego w tym celu najlepiej udać się do profesjonalnego serwisu samochodowego, gdzie zostaną nam udzielone konkretne informacje, również na temat ile kosztuje wymiana filtra DPF.

Jak samemu usunąć filtr DPF?

Proces regeneracji filtra DPF

Usunięcie filtra DPF jest nielegalne, a samowolne pozbycie się go poprzez wycięcie czy wyłączenie go ze sterownika jednostki napędowej może wiązać się z poważnymi konsekwencjami. Filtr DPF od kilku lat jest obowiązkowym elementem wyposażenia samochodów z silnikiem diesla. Auto bez filtra DPF nie może zostać dopuszczone do udziału w ruchu drogowym, ponieważ nie spełnia obowiązujących norm dotyczących emisji spalin. Za brak filtra bądź nieprawidłową jego prace, w postaci wydalania zbyt dużych ilości zanieczyszczeń do środowiska przewidziane są kary w postaci mandatów drogowych, a nawet zatrzymania dowodu rejestracyjnego.

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?

Filtr DPF można wyczyścić bez przeprowadzenia jego wcześniejszego demontażu za pomocą odpowiednio do tego przystosowanych preparatów. Posłużyć do tego mogą profesjonalne środki czyszczące takie jak: K2 DPF Cleaner, Liqui Moly, Boll itp. Czyszczenie DPF jest jak najbardziej wskazane w celu udrożnienia jego podzespołów, jak i usunięcia nagromadzonej sadzy i brudu, które negatywnie wpływają na jego pracę. W przypadku poważniejszych zabrudzeń nieunikniona będzie wizyta w serwisie w celu dokładnej diagnostyki i profesjonalnego czyszczenia np. metodą hydrodynamiczną. Tak więc, czyszczenie filtra DPF bez jego demontażu, czy wraz z wymaganym demontażem poprawia jego prace, a co za tym idzie, przedłużą jego żywotność.

Na jakim biegu wypalić DPF?

Aby, wypalić DPF należy przez około 30 minut utrzymać wysokie i stałe obroty (przedział 2500- 3000 obr/min). Jazda powinna być płynna i odbywać się w miarę na niskim biegu. Powinno się unikać gwałtownego hamowania. Dzięki stałym, a jednocześnie wysokim obrotom zapewnimy odpowiednią temperaturę, która jest niezbędna do wypalenia sadzy. Ogólnie wyróżniane są 3 metody wypalania DPF-a, należy do nich wypalanie filtra podczas jazdy, wypalanie w serwisie oraz wypalanie DPF na postoju. Preferowanym sposobem w samochodach z silnikiem diesla, posiadających filtr DPF jest wybranie się w dłuższą, stałą trasę.

Komentarze

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Ostatnio dodane.

Jak wyczyścić filtr DPF bez demontażu?- Czy to dobry pomysł?

Filtr DPF możemy wyczyścić bez jego wcześniejszego demontażu, samodzielnie, w warunkach domowych za pomocą odpowiednich preparatów takich jak: Liqui Moly, K2 DPF Cleaner, Forch Zmywacz DPF itp....

Czytaj więcej

Ile trwa regeneracja katalizatora?- sprawdź!

Profesjonalna regeneracja katalizatora w serwisie samochodowym niezależnie od wybranej metody, zazwyczaj zajmuje jeden dzień roboczy....

Czytaj więcej

Co robi katalizator w samochodzie?- sprawdźmy!

Katalizator w samochodzie redukuje poziom szkodliwych składników spalin emitowanych przez pojazd do środowiska....

Czytaj więcej

Po jakim przebiegu należy wymienić katalizator?- warto wiedzieć!

Producenci szacowany przebieg, po którym należy wymienić katalizator określają na 80-100 tysięcy kilometrów....

Czytaj więcej

Jak wygląda proces czyszczenia DPF?- sprawdźmy to!

Profesjonalny proces czyszczenia filtra zazwyczaj rozpoczyna się standardową procedurą, jaką jest wykonanie oględzin i ocena stanu technicznego, natomiast dalszy proces czyszczenia filtra DPF uzależniony jest od metody, jaką będzie ono wykonywane. ...

Czytaj więcej

Co powoduje zapychanie filtra DPF?- sprawdźmy to!

Zapchanie filtra DPF powoduje głównie zbyt duże nagromadzenie się w jego przestrzeni popiołu, który powstaje podczas procesu spalania sadzy. ...

Czytaj więcej

Jakie są objawy zapchanego katalizatora?- na co uważać?

Objawami zapchanego katalizatora są najczęściej: • problem z rozruchem silnika, • brak mocy, • nierównomierne obroty, • zwolnione wchodzenie na wysokie obroty, • wzrost spalania. ...

Czytaj więcej

Jak długo działa katalizator?- sprawdź!

Katalizator przy odpowiednim jego użytkowaniu oraz przestrzeganiu zaleceń jak zapewniają producenci, jest w stanie wytrzymać od 200 do nawet 300 tysięcy kilometrów. ...

Czytaj więcej
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO
Call icon
Zadzwoń i sprawdź +48 725 803 803
Call icon

Zadzwoń do nas

+48 725 803 803
lub

Zostaw nam swój numer

Tel loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.