Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Wypalanie filtra cząstek stałych w trasie może trwać do 30 minut i aby skutecznie udrożnić zapchany wkład podzespołu, należy zwiększyć prędkość jazdy, podnieść obroty (przedział 2500-3500 obr./min) i unikać gwałtownego hamowania. Najlepiej tę regenerację wykonać na autostradzie lub poza miastem. Ważne, abyś nie wyłączył silnika, kiedy trwa jeszcze dopalanie sadzy, ponieważ zaszkodzisz zarówno DPF-owi, jak i jednostce napędowej. Taka metoda samodzielnego oczyszczania pozwoli na jakiś czas odblokować kanaliki filtrujące, jednak trzeba pamiętać, że nie zastąpi ona specjalistycznego czyszczenia filtra DPF w ASO, dlatego że z powodu wypalania zanieczyszczeń powstaje popiół, który można usunąć wyłącznie przez mycie hydrodynamiczne. Dbaj o filtr cząstek stałych w swoim dieslu, ponieważ jest to jeden z bardzo istotnych podzespołów w pojeździe.
Jak wymusić wypalanie DPF? - Wypalanie DPF na autostradzie
W celu doprowadzenia do efektywnego wypalenia filtra DPF należy rozpocząć tę procedurę najlepiej na drodze szybkiego ruchu, na której będziesz mógł jechać ze stałą, ale nieco zwiększoną prędkością i podwyższonymi obrotami. Dzięki temu temperatura spalin w silniku na tyle wzrośnie, że z łatwością sadza zacznie się wypalać i wydostawać z układu wydechowego. Kopcenie w trakcie wykonywania samoregeneracji jest jak najbardziej normalne.
Wypalanie DPF – jak wypalić filtr cząstek stałych? - Wypalanie DPF - jakie obroty?
Przy wypalaniu filtra cząstek stałych musisz pamiętać o podniesieniu obrotów wraz z prędkością jazdy, ale pamiętaj, aby nie przekroczyć dopuszczalnej. Wysokość tych obrotów powinna wynosić od 2500 do 3500 na minutę. Powinieneś jechać płynnie i w miarę możliwości na niższym biegu. Ponadto, jeśli nigdzie się nie wybierasz i nie masz warunków do dopalenia sadzy w trasie, to przeprowadź to wypalanie na postoju. Nie jest ono tak polecane, jak samoregeneracja filtra DPF podczas jazdy, ale lepiej ją przeprowadzić raz na jakiś czas, niż w ogóle.
Poprawne wypalanie filtra cząstek stałych - Wypalanie DPF - objawy
Jeżeli filtr cząstek stałych z Twojego pojazdu sam wszedł w proces wypalania, to objawi się to, chociażby: wzmożonym kopceniem z rury wydechowej, nagłym wzrostem spalania czy wyświetleniem na desce rozdzielczej kontrolki DPF. Poprawne wypalanie filtra cząstek stałych polega na szybszej jeździe oraz na wyższych obrotach, na niegwałtownym zatrzymywaniu się bez potrzeby oraz na przeczekaniu odpowiedniej ilości czasu, dopóki sadza w całości się nie wypali.
Komentarze