Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Objawy uszkodzonego filtra cząstek stałych DPF/FAP to przede wszystkim aktywacja kontrolki DPF lub check engine, zwiększone zadymienie z wydechu, zwiększone spalanie oraz wyraźne obniżenie mocy pojazdu. Niekiedy podczas jazdy kierowca może zauważyć nagłe, z pozoru nieuzasadnione skoki obrotów silnika, jak również przechodzenie jednostki napędowej w tryb awaryjny. O zablokowanym filtrze cząstek stałych świadczy również występowanie błędów w sterowniku, przy czym najczęściej są to błędy o kodach P2463 bądź P2002. Diesel, który nie jest w stanie na trasie podtrzymać mocy, również może mieć problemy z oczyszczaniem spalin przez DPF/FAP.
Objawy zapchanego DPF - problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć - Jak wypalić DPF
Szybka reakcja na zapchany DPF/FAP nie tylko uchroni pozostałe podzespoły przed uszkodzeniami wtórnymi, ale także wpłynie korzystnie na wysokość kosztów naprawy. Zapobieganie przedwczesnemu zapchaniu DPF nie jest ani drogie, ani skomplikowane. Aby uniknąć problemów dotyczących zapchania filtra cząstek stałych, warto zwracać uwagę, na jakość paliwa, które tankujemy, gdyż obecne w nim osady bądź szkodliwe substancje szybko blokują kanaliki filtracyjne DPF/FAP. Ponadto warto pilnować interwałów olejowych, uzupełniając w odpowiednim czasie dedykowany przez producenta olej wysokiej jakości. Dobrej kondycji filtra DPF sprzyja również unikanie jazdy na rezerwie, ponieważ pozwala to na uniknięcie zaciągania osadów z dna baku. Zalecamy również niezakłócone wypalanie DPF, dzięki któremu z wnętrza filtra wypalana jest sadza.
Jazda na zapchanym DPF - Regeneracja filtrów DPF - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć
W teorii jazda z zapchanym DPF jest możliwa, jednak stanowczo nie można określić jej mianem komfortowej czy bezpiecznej. Istnieje duże ryzyko, że podczas wielu manewrów drogowych w samochodzie po prostu zabraknie mocy, a z jego wydechu będą wydobywać się kłęby dymu. Rozwiązaniem tych problemów dotyczących układu oczyszczania spalin w Dieslu jest regeneracja DPF/FAP dostępna w naszym serwisie. Przeprowadzone w fachowy sposób czyszczenie pozwala na odzyskanie do 98% pierwotnej drożności, można więc powiedzieć, że DPF/FAP będzie działał jak nowy za naprawdę korzystną cenę. Jeżeli Twój filtr cząstek stałych nie ma uszkodzeń mechanicznych, z powodzeniem możesz go wyczyścić z zastosowaniem nowoczesnej technologii termodynamicznej.
Jakie objawy ma zapchanie DPF? Jak uniknąć zapchania filtra cząstek stałych? - Zapchany DPF przyczyny
Filtr cząstek stałych DPF zazwyczaj zapycha się nie tylko sadzą, ale i popiołem. Drugi z wymienionych przez nas osadów jest szczególnie kłopotliwy, ponieważ popiołu nie da się wypalić. W sytuacji, gdy na ściankach kanalików zgromadzi się go zbyt wiele, można pozbyć się go jedynie za pomocą płukania. Stosowane w naszym serwisie specjalne detergenty oraz innowacyjne maszyny wypłukują z DPF zarówno cząsteczki węgla w postaci sadzy, jak i popiół, więc w rezultacie uzyskujesz w pełni czysty filtr z gwarancją na 2 lata bez limitu kilometrów.
Jak rozpoznać, że mamy zatkany filtr cząstek stałych? - Zapchany filtr DPF - objawy
Zapchany filtr DPF- objawy. O tym, że w Twoim aucie może pracować zatkany DPF, powiadomi Cię unosząca się za samochodem chmura dymu. Auto będzie po prostu kopcić na czarno, co z pewnością zwróci uwagę Policji podczas kontroli drogowej.
Innym objawem wskazującym na opisywaną w tym artykule usterkę, jest utrata mocy. Silnik pracuje tak, jakby dosłownie dławił się spalinami, co przekłada się na utrudnione generowanie wysokich osiągów. Oprócz tego o problemach z drożnością DPF/FAP świadczyć będzie aktywacja kontrolki check engine lub diody odpowiadającej za filtr cząstek stałych, a także wyświetlenie błędów związanych z DPF.
Komentarze