Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Problem zapchanego filtra cząstek stałych prędzej czy później będzie dotyczył także Ciebie i objawi się to między innymi: spadkiem mocy silnika, pogorszonymi osiągami, zwiększonym spalaniem paliwa, kłopotami z uruchomieniem samochodu i działaniem turbosprężarki. Charakterystyczne są także kontrolki wyświetlone na desce rozdzielczej, które odpowiadają za filtr DPF i silnik. Pamiętaj, że powyższe objawy nie muszą wskazywać na usterkę DPF, dlatego warto je zweryfikować w serwisie. Tego typu symptomy powinny zostać jak najszybciej usunięte, ponieważ wpływa to na pogorszenie pracy jednostki napędowej, więc może dojść do powstania bardzo poważnych uszkodzeń. Nie zapominaj o regeneracji filtra DPF, ponieważ pomoże ona w udrożnieniu zatkanych kanalików filtrujących podzespołu i przywróci utracone właściwości.
Jazda na zapchanym DPF - Zapchany filtr DPF - czy można jeździć?
Jeśli zamierzasz wypalić nagromadzone osady z wnętrza filtra cząstek stałych, to jak najbardziej jazda samochodem jest wskazana, natomiast jeśli nie chcesz przeprowadzić procesu samoregeneracji DPF, to możesz tylko pogorszyć sytuację i doprowadzić do powstania innych i znacznie poważniejszych awarii. Ponadto weź pod uwagę również bezpieczeństwo na drodze, bo gdyby samochód zgasł Ci na środku ulicy, to stworzysz zagrożenie dla siebie i dla innych. Zapchany podzespół powinien zostać jak najszybciej wyczyszczony.
Objawy zapchanego DPF. Problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć - Zapchany DPF - co zrobić?
Objawy zatkanego zanieczyszczeniami DPF są bardzo typowe, więc trudno byłoby ich nie zauważyć, zwłaszcza że pierwsze co zauważysz, to znaczny spadek mocy silnika oraz większe zapotrzebowanie na olej napędowy. Jeżeli wiesz, że masz problem z wydajnością filtra cząstek stałych i jednostki napędowej, to umów się na wizytę do serwisu na diagnostykę podzespołu i przeprowadzenie regeneracji w specjalistycznej myjce DPF. Strumień wody pod odpowiednim ciśnieniem pozwoli pozbyć się wszelkiego rodzaju osadów, które nagromadziły się wskutek eksploatacji pojazdu.
Jak rozpoznać, że mamy zatkany filtr cząstek stałych? - Zapchany DPF a spalanie
Bądź pewny, że posiadając w samochodzie doszczętnie zapchany DPF, istnieje ryzyko zwiększonego poboru paliwa. Zatkany filtr cząstek stałych bardzo łatwo rozpoznasz, ale o tym problemie już napisaliśmy we wcześniejszych akapitach. Zdarza się też, że filtr DPF wszedł w proces samoczyszczenia i użytkownik samochodu musi mu pomóc, aby doszło do skutecznego wydalenia sadzy ze środka filtra cząstek stałych.
Komentarze