Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Objawy zapchanego DPF. Problemów z filtrem sadzy można tanio uniknąć - Zapchany DPF - co zrobić?
Jeżeli masz problem z zapychającym się filtrem cząstek stałych, to należy go zregenerować. Dzięki temu odzyska utracone parametry, niepokojące objawy ustaną (przykładowo: spadek mocy, utrata osiągów, kopcenie z układu wydechowego) i nie będziesz narzekać na komfort jazdy. Umów się więc na czyszczenie filtra DPF w ASO, które okaże się najbardziej efektywne. W większości serwisach oferuje się mycie wodne DPF pod ciśnieniem w specjalnej maszynie. Jak najbardziej zachęcamy do skorzystania z tej usługi, ponieważ podzespół faktycznie zostanie całkowicie oczyszczony i to za nieduże pieniądze. Ponadto, jeśli będziesz przestrzegać zaleceń od producenta, dotyczących właściwej eksploatacji auta, które jest wyposażone w filtr cząstek stałych, to przedłużysz jego działanie.
Jak rozpoznać, że mamy zatkany filtr cząstek stałych? - Pierwsze objawy zapchanego DPF
Niedrożny filtr cząstek stałych stanie się kłopotliwy dla pracy innych podzespołów, dlatego obowiązkiem wszystkich właścicieli Diesli, którzy zauważą jakieś niepokojące objawy, jest doprowadzenie do samoregeneracji DPF. O charakterystycznych symptomach świadczących o zapchaniu podzespołu tudzież jego uszkodzeniu napisaliśmy we wcześniejszych akapitach. W większości przypadków regeneracja/czyszczenie filtra cząstek stałych pomoże w jego odratowaniu, dlatego raz na jakiś czas warto się umówić na specjalistyczne czyszczenie filtra DPF w serwisie.
Komentarze