Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Zamontowanie katalizatorów uniwersalnych jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy nie chcą wydawać masy pieniędzy na oryginalny podzespół, zwłaszcza że pod względem jakości oraz parametrów nie różnią się praktycznie w ogóle. Najważniejsze jest jednak, aby odpowiednia osoba dobrała właściwy dla Twojego pojazdu reaktor katalityczny, żeby nie mieć kłopotów z montażem i z prawem, ponieważ przez przypadek umieściłeś niedopasowany do aktualnie obowiązującej normy emisji spalin katalizator. Z pewnością musisz zdawać sobie sprawę, że posiadanie katalizatora w samochodzie jest bardzo ważne ze względów ekologicznych, ponieważ to za jego sprawą (o ile podzespół ten jest w 100% sprawny i czysty) odnotowuje się polepszoną jakość powietrza. Nieistotne czy posiadasz oryginalny reaktor katalityczny, czy jego zamiennik tudzież katalizator uniwersalny najważniejsze, aby spełniał swoją funkcję i aby pojazd nie doprowadzał do zanieczyszczania środowiska.
Jak dobrać katalizator uniwersalny?
Pierwszym krokiem jest zwrócenie się do sprzedawcy katalizatorów i podanie mu numeru VIN, dzięki czemu pozna wszystkie informacje o aucie, w tym: kraj pochodzenia, znak towarowy, rodzaj wyposażenia, numer seryjny itd. + warto także podać rok produkcji pojazdu i jaki ma silnik. Właśnie na tej podstawie zostanie dopasowany właściwy katalizator do Twojego modelu samochodu. Koszt takiego katalizatora uniwersalnego będzie o wiele niższy, w porównaniu do ceny nowej części.
Czy można stosować katalizatory uniwersalne? - Katalizator uniwersalny - BOSAL
Jak najbardziej stosowanie katalizatorów uniwersalnych jest możliwe, a wręcz wskazane, ponieważ można je dobrze dopasować do konkretnego samochodu i będzie mógł pełnić be zarzutu swoją określoną rolę. Nie ma co się oszukiwać – katalizatory to elementy, które prędzej czy później ulegną destrukcji, więc po około 5 latach ta wymiana będzie obowiązkowa i zrozumiałe jest, że nie każdego stać na kupno nowego podzespołu, dlatego warto zainteresować się, chociażby ich tańszymi wersjami marki BOSAL. Najważniejsze to odpowiednie dopasowanie, więc zalecamy w tej kwestii poradzić się naprawdę wyspecjalizowanego człowieka.
Katalizator uniwersalny do benzyny
Po pierwsze: znajdź naprawdę dobrego sprzedawcę tego typu katalizatorów uniwersalnych, abyś nie miał później problemów po umieszczeniu źle dobranego elementu, po drugie: kup katalizator sprawdzonej firmy, np. na Allegro są dostępne reaktory katalityczne maki Bosal, które cieszą się pozytywną opinią. Katalizatory uniwersalne jak najbardziej się sprawdzą, ale musisz zwrócić szczególną uwagę na średnicę rur przy dobieraniu podzespołu, jaki wkład i przepustowość, ponieważ pojazdy z większą pojemnością silników będą wymagać umieszczenia kilku katalizatorów.
Tanie zamienniki tłumików i katalizatorów. Czym się różnią od oryginałów i czy zawsze są złe? - Katalizator uniwersalny w dieslu
Tanie tłumiki czy katalizatory oraz ich zamienniki mogą być bardzo głośne, przez co poruszanie się samochodem jest mało komfortowe. W tej sytuacji powinniśmy szukać naprawdę dobrych zamienników, które skonstruowane są z dobrych i wytrzymałych materiałów, będą ciche i jednocześnie ochronią środowisko przed szkodliwymi związkami ze spalin. Pamiętaj też, że jakakolwiek forma wymiany reaktora katalitycznego na strumienicę bądź tłumik jest nielegalna w świetle prawa.
Komentarze