Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Usunięty filtr cząstek stałych z pojazdu przysporzy Ci masę problemów, ponieważ jest to czynność nielegalna, która grozi otrzymaniem mandatu oraz utratą świadectwa homologacji, jak również przyczynia się to do zanieczyszczania środowiska, a także powstania usterek silnika i układu wydechowego. Takie skutki i kary za brak DPF-a były w ubiegłych latach i w dalszym ciągu są one podtrzymywane. Dodatkowo warto wiedzieć, że za granicą wysokość mandatu jest znacznie wyższa niż w Polsce, biorąc pod uwagę inną walutę oraz pojazd może zostać odprowadzony do granicy kraju na Twój koszt. Innymi za wycięcie DPF konsekwencjami za 2021 rok są, chociażby: wprowadzenie kar dla warsztatów, które dopuściły się usunięcia podzespołu i problem z przeglądem technicznym. Powinieneś uwierzyć na słowo, że wszelkie próby pozbycia się filtra cząstek stałych z samochodu są nieopłacalne, ponieważ o wiele mądrzejszą decyzją jest zadbanie o jego kondycję za pomocą regeneracji. Regeneracja w serwisie przeprowadzana jest raz na jakiś czas i kosztuje zaledwie kilkaset złotych; przy zdemontowaniu filtra DPF możesz zapłacić nawet ponad tysiąc złotych. Tak samo montaż filtra cząstek stałych Cię nie ominie i prędzej czy później będziesz musiał to zrobić, więc tutaj też trzeba liczyć się z kosztami rzędu od 3 do kilkunastu tysięcy złotych, bo warto mieć na uwadze, że jedne filtry są tańsze, inne są drogie, w zależności od jego rodzaju, wielkości i do jakiego konkretnego modelu ma pasować. Zatem, jeśli zapytałbyś nas, czy usuwać DPF, to z całą pewnością jednoznacznie byśmy odpowiedzieli: absolutnie nie.
1. 2.0 TDI - usunięcie DPF
Jeżeli usunąłeś filtr cząstek stałych z Twojego samochodu, radzimy go jak najszybciej zamontować, aby uniknąć kar, które mogą Cię spotkać. Bez filtra DPF pojazd nie będzie pracować, jak powinien, ponieważ obciążysz silnik, turbosprężarka zacznie tracić właściwości smarne, pojawią się kontrolki odpowiadające za DPF i jednostkę napędową, komfort jazdy znacząco się pogorszy. Czy takie objaw są warte pozbywania się tego podzespołu z samochodu? Oczywiście, że nie, tym bardziej, że bez problemu zapchany DPF możesz oczyścić samodzielnie poprzez wypalanie, zaaplikowanie preparatu usuwającego sadzę oraz skorzystać z oferty serwisowej, czyli umówić się na dogłębniejszą metodę oczyszczania tego elementu. Mycie hydrodynamiczne uwolni zatkane kanaliki filtrujące z wszelkich złogów osadów.
O DPF w 2021…
Pojazdy wyposażone w filtr cząstek stałych DPF / FAP / GPF muszą być w dalszym ciągu właściwie eksploatowane, aby nie doprowadzić do przedwczesnego zużycia podzespołu. Zatem pamiętaj, że usuwanie go z układu wydechowego nie rozwiąże Twojego problemu, a regeneracja go już tak.
Oprócz tego stosuj się do zaleceń od producenta i tankuj paliwo ze sprawdzonych stacji benzynowych. Nie dopuszczaj do szybkiego powstawania popiołów, więc aplikuj oleje Low SAPS. Samochody wyposażone w ten oto filtr cząstek stałych mają prawo swobodnego poruszania się po drogach ulicznych!
Komentarze