Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Bardzo często spotykamy się z zapytaniami o koszt wyłączenia AdBlue i z pewnością możemy przyznać, iż na pewno na pierwszy rzut oka będzie atrakcyjny dla wielu osób z racji tego, iż ponosimy go wyłącznie raz. Jak wiemy bowiem AdBlue charakteryzuje się wysokim stopniem awaryjności, a koszty napraw takiego innowacyjnego układu nie należą do najniższych. Należy jednak pamiętać, iż usuwanie AdBlue i cena takiego procederu będzie kusząca tylko do momentu, aż nie przyjdzie nam się zmierzyć z konsekwencjami wykrycia braku podzespołu. W momencie wykrycia tego procederu zostanie na nas nałożony nie tylko mandat karny z racji nieprzestrzegania norm emisji spalin, poprzez ingerencję w sprawność układu odpowiedzialnego za ich oczyszczanie, ale także do czasu naprawy „usterki” zostaniemy pozbawieni dowodu rejestracyjnego naszego auta, co jest równoznaczne z jego zakazem poruszania się po drodze. Wówczas to okaże się, iż wyłączenie AdBlue i cena, jaką ponieśliśmy za usunięcie go lub wyłączenie poprzez wprowadzenie zmian w sterowniku, czy też zastosowanie emulatorów wcale nie była taka niska. Pamiętajmy, iż nielegalnym jest ingerencja w sprawność układów odpowiedzialnych za redukcję emisji szkodliwych spalin! Usuwanie AdBlue i opinie na ten temat są różnorakie. Jednak my zdecydowanie zachęcamy Państwa do zaniechania tego typu nielegalnych procedur. Przypominamy, iż w każdym aucie w wyniku eksploatacji będą występowały usterki, a warto mieć na uwadze, iż umiejętność obchodzenia się z autem wyposażonym w układ SCR w znacznym stopniu pozwoli nam ograniczyć ilość występujących awarii.
Kara za emulator AdBlue w Polsce
Kara za stosowanie emulatora Adblue w Polsce wynosi 500 złotych, a także wiąże się, jak już wspominaliśmy, z zatrzymaniem dowodu rejestracyjnego. W dzisiejszych czasach nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie możemy spotkać się ze stosowaniem manipulacji w obszarze auta z silnikiem wysokoprężnym Diesla. Warto jednak podkreślić, iż obecnie z racji plagi tego typu zabiegów stosuje się coraz to bardziej dotkliwe kary. Szczególnie za granicą możemy spotkać się z częstymi kontrolami sprawności układu. I tak na przykład w krajach zachodnich podczas kontroli, inspekcja bardzo często korzysta z urządzeń diagnostycznych, które to podłączone do naszego auta są w stanie wykryć wszelkie nieprawidłowości w sprawności działania systemu SCR, a także stosowanie manipulatorów AdBlue. Tak więc, planując wyjazdy zagraniczne naszym Dieslem, nie warto rozważać jakie są koszty wyłączenia AdBlue, ponieważ mogą się okazać w ostatecznym rozrachunku kolosalnie wysokie!
Komentarze