Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Proces inicjalizacji podzespołu polega na wprowadzeniu nowych danych w oprogramowaniu, aby sterownik silnika otrzymał sygnał o pracy z nowo zaktualizowanym filtrem DPF po przeprowadzeniu jego regeneracji lub po wymianie. Pamiętaj o tym, że inicjalizacja filtra cząstek stałych VCDS lub za pomocą innych programów jest równie istotna, jak samo wykonanie czyszczenia. Jeśli Ty lub fachowiec, do którego się udałeś, zapomnicie o adaptacji, to sterownik jednostki napędowej, będzie pracować na podstawie starych danych filtra DPF i przez to domagałby się częstego wypalania DPF, nadal pojawiałyby się uciążliwe kontrolki, a także silnik w końcu wszedłby w tryb awaryjny.
1. DPF: Filtr sadzy „pełny” | Patrz instrukcja obsługi
Nie wiesz, jaka kontrolka wypalania DPF sugeruje problem z zapchanym podzespołem? Zajrzyj do instrukcji Twojego samochodu, upewnisz się wtedy, kiedy należy zareagować. Jeżeli znajdziesz już odpowiednią diodę sygnalizującą wypalanie DPF w VW i w każdym innym modelu samochodu, podejmij się procedury wypalania sadzy, aby się jej całkowicie pozbyć z wkładu podzespołu po to, aby nie zaburzała pracy filtra cząstek stałych.
2. Jakimi sposobami możesz wypalić filtr cząstek stałych DPF?
Samodzielnie możesz wykonać dwa rodzaje wypalania filtra cząstek stałych, zarówno podczas jazdy oraz na postoju. W naszej ocenie bezpieczniej dla silnika jest przeprowadzanie wypalania DPF Crafter i tak dalej w trakcie jazdy, ponieważ osady wypalają się naturalnie. Podczas regeneracji aktywnej mocno obciążany jest silnik z tego względu, że nowa dawka paliwa podana przez sterownik silnika nie spala się w całości, więc chcąc nie chcąc trafia do oleju silnikowego prowadzać do rozcieńczenia i utraty właściwości smarnych.
Jak inaczej oprócz wypalania DPF możesz zregenerować podzespół?
Wypalanie filtra DPF jest podstawową czynnością, jaką powinien wykonać właściciel pojazdu z dieslem. Ta metoda pozwala usunąć sadzę, jednak warto pamiętać, że nie tylko sadza stanowi problem; otóż bardziej problematyczny i odpowiedzialny za szybsze zużycie filtra jest popiół, który usuniesz wyłącznie poprzez mycie wodne pod ciśnieniem. Twój kłopot bardzo szybko zostanie rozwiązany, więc sam się o tym przekonaj i pamiętaj, że nie tylko wypalanie DPF jest ważne, ale również dokładniejsza forma oczyszczania.
Komentarze