Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
W celu odzyskania przez reaktor katalityczny parametrów wykonuje się regenerację, która między innymi polega na wymianie wkładu podzespołu. Zakup nowego i przede wszystkim sprawnego rdzenia jest na pewno o wiele bardziej opłacalne niż całkowita wymiana katalizatora. Oprócz tego, jeśli jest taka możliwość, to jest on czyszczony w specjalistycznej maszynie przy pomocy wody pod ciśnieniem. Dzięki tej metodzie przywracane zostają właściwości konwertera katalitycznego i to za nieduże pieniądze. Z pewnością lepszym rozwiązaniem jest zastąpienie zużytego wkładu katalizatora nowym niż pozbycie się tego podzespołu z samochodu, co właściwie jest zabronione.
Jak zregenerować katalizator samochodowy? - Czyszczenie katalizatora
Jeżeli rdzeń katalizatora jest doszczętnie uszkodzony mechanicznie, to żeby nie usuwać całego elementu, zakupuje się nowy wkład i się go wmontowuje. Ten o to sposób pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze, ponieważ cena kupna samego wkładu jest kilka razy niższa niż koszt oryginalnego katalizatora. Ponadto, jeśli stan Twojego reaktora katalitycznego jest dobry i możliwe jest czyszczenie domowym sposobem, to warto zaopatrzyć się w Liqui Moly, którego skuteczność jest potwierdzona przez masę pozytywnych opinii.
Naprawa, czyszczenie i regeneracja katalizatorów - Wymiana wkładu katalizatora
Katalizator możesz naprawić wyłącznie poprzez wymianę samego jego wkładu. Jest to bardzo dobry sposób, by zachować starą obudowę podzespołu i wmontować do niego nowy wkład, dzięki któremu katalizator znów może być wydajny na 100%. W przypadku poważnych uszkodzeń mechanicznych jesteś zobowiązany do zakupu nowego egzemplarza, ponieważ jazda samochodem bez tego podzespołu jest według prawa zabroniona. Jeśli chodzi o czyszczenie tego podzespołu w serwisie, to najlepiej sprawdzi się mycie hydrodynamiczne, które gwarantuje bezpieczeństwo i pewną skuteczność.
Nie każdy katalizator można zregenerować - Regeneracja katalizatora - opinie
Zgadza się, że nie każdy katalizator może zostać zregenerowany. Reaktory katalityczne w silnikach diesla są o wiele bardziej narażone na uszkodzenia niż w benzynowych. Podzespoły te znajdujące się w wysokoprężnej jednostce napędowej zapychają się i często ich kondycja jest tak bardzo w złym stanie, że wymiana wkładu tudzież całego elementu jest nieunikniona. Ponadto jest duże ryzyko, że z wkładu wypłukują się metale szlachetne albo po prostu dojdzie do jakichś niespodziewanych usterek mechanicznych, które zmuszą właściciela auta do wymiany katalizatora. Aby uchronić się przed przedwczesnym uszkodzeniem tego podzespołu, warto zainteresować się tematem regeneracji / czyszczenia, bo wiele osób jest zadowolonych z efektów.
Komentarze