Mamy dla Ciebie ponad 2500 dostępnych filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
Cena - 390 zł netto Regeneracja i czyszczenie filtrów DPF FAP i katalizatorów
-
check
CZAS REALIZACJI 1-2 dni robocze
-
check
Cena - 550 zł netto Nowe filtry DPF FAP i katalizatory
-
check
GWARANCJA 2 lata bez limitu kilometrów
-
check
Stan dostępne
Nie możemy podać konkretnej odpowiedzi, ponieważ w każdym samochodzie będzie inaczej; jeden kierowca wrzuci 3. bieg inny zaś np. 4. bieg. Pojazdy mają różne skrzynie biegów, moce silników i pojemności, a także duży wpływ ma prędkość jazdy, trasa oraz obroty, podczas przeprowadzania (miejmy nadzieję) skutecznego wypalania. Jedno jest pewne, obroty w aucie powinny wzrosnąć przy procesie samoregeneracji filtra cząstek stałych (przedział od 2500 do 3500 obr./min). Pamiętaj również, aby pozwolić DPF-owi wypalić się do końca, ponieważ w przeciwnym razie za chwilę znowu Twój podzespół będzie domagać się wypalania. Samooczyszczanie filtra DPF/FAP jest obowiązkowe do przeprowadzenia we własnym zakresie, ponieważ w ten sposób na bieżąco oczyszczasz wkład tego elementu z palnych substancji (np. z sadzy).
Jak wymusić wypalanie DPF? - Jak wypalić DPF na postoju?
Wypalanie DPF na postoju jest bardzo proste; wystarczy, że udasz się na odludzie i uruchomisz silnik. Sterownik silnika otrzyma sygnał o zainicjowaniu samoregeneracji filtra cząstek stałych i zacznie pobierać nową dawkę paliwa, która ma rozgrzać spaliny. Dzięki temu temperatura spalin będzie na tyle wysoka, że ułatwi to proces dopalenia sadzy. Najlepszym sposobem na pozbycie się zanieczyszczeń z podzespołu jest wjechanie na autostradę, przyspieszyć i jechać w taki sposób przez dłuższy czas. Nie dość, że sadza wypali się naturalnie, to jeszcze jest małe ryzyko rozcieńczenia oleju silnikowego niespalonym olejem napędowym, jak to może mieć miejsce przy regeneracji aktywnej.
Wypalanie sadzy w filtrze DPF – ile trwa i kosztuje wypad za miasto? - Wypalanie DPF, jakie obroty?
Obroty przy wypalaniu sadzy z filtra cząstek stałych powinny wzrosnąć do nawet 3500. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, ile paliwa zużyje się podczas wykonywania regeneracji pasywnej, to w tym momencie (jeżeli oczywiście masz problem z zapchanym DPF) udaj się w dłuższą podróż po autostradzie, na której będziesz mógł zwiększyć prędkość jazdy. Pamiętaj, że wszelkie informacje na ten temat, które znajdziesz w sieci, nie będą miarodajne z Twoim wynikiem, bo musisz wziąć pod uwagę markę Twojego samochodu, pojemność i rodzaj silnika, czas przeprowadzonego wypalania, trasę czy prędkość.
Wypalanie DPF w trakcie jazdy samochodem. Jak wypalić DPF? - Wypalanie DPF na autostradzie
Wypalanie DPF na autostradzie jest najlepszym wyborem, ponieważ zanieczyszczenia wypalają się w sposób naturalny i ta metoda samoregeneracji nie wpłynie na późniejszą pracę jednostki napędowej. Musisz przy tym pamiętać o podniesieniu obrotów oraz prędkości jazdy, unikać gwałtownych zahamowań i starać się utrzymać płynną jazdę. To pozwoli Ci bezproblemowo oczyścić wnętrze filtra cząstek stałych z zanieczyszczeń, które blokują kanaliki filtrujące podzespołu, a przy tym jeszcze negatywnie oddziałują na pracę innych elementów znajdujących się w samochodzie.
Komentarze